• Maartje en ik sleurden Nore mee naar 'De Malle Heks' een Fantasy&Gothic winkeltje in de buurt van de schouwburg. Damn, het was lang geleden dat ik daar ben geweest! De meest prachtige corsetten, tassen en sieraden kwamen voorbij, ook de geweldige, beschilderde en versierde hal en winkel zelf, samen met de prachtige tekeningen en posters zagen we, evenal de stapels wierrook, kruiden en andere vormen van religieuze spullen. Ook hebben we even onze aandacht gevestigd op de 'Wicca' boeken en duistere spelletjes. Zowel het normale en het omgekeerde ('Satan') pentagram kwamen voorbij en damn, we hebben onze halve dag daar verspilt.
    Uiteindelijk zijn Nore en Maartje naar huis gegaan met een ketting en ik met een klein parfummetje van 'Herfstbladen' en een Maansteen voor mama. :'D

    Hebben jullie ook van die aparte, prachtige winkeltjes
    ?


    Let it come and let it be

    Bij ons is er de 'Suri'.
    Winkeltje met stretchen, etherische oliën, dromenvangers, wierook, speciale kledij etc.


    Has no one told you she's not breathing?

    Starkiller schreef:
    Ik heb een slager en een bakker in mijn dorp. SPECIAAL!

    Het is pas speciaal als jij er naarbinnen loopt (bloos)


    Let it come and let it be

    Lolz, wij hebben alleen de London. De gaafste alternative winkel vind ik X-tra-X, maar die's in Duitsland. (no_chears)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga altijd met een grote boog om dat soort winkels heen.


    To infinity and beyond •

    Nou wat ik heb in BOZ weet je al Sevda, en nu ben ik jaloers op je btw.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gregory schreef:
    Ik ga altijd met een grote boog om dat soort winkels heen.


    Hóh? qq

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 12:18 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wij hebben zo'n winkeltje met allerlei koffie - en thee producten. Daar kijk ik altijd graag even rond :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh, ik wil dat ook... Ik woon in zo'n kutdorp met alleen maar een Lidl en een soort mini-warenhuis waar je ook visbenodigheden (verse maden...), strippenkaarten en rare stukken vlees kunt kopen. D:


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Countenance schreef:
    (...)
    It absoluutly was! Pleïade hab ik volgens mij wel eens gezien. Is dat niet dat gele ding vanbinnen? :3

    Ehm.. het is volgens mij niet geel, maar er hangt zo'n geel met oranje en rode vlag buiten :). Anders weet ik niet wat je bedoeld..


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb... een wereldwinkel. Wow. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Het snoepwinkeltje in Utrecht.
    Terug Countenance?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vroeger was er een spiritueel winkeltje in Sluis, maar nu niet meer :(.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Whirlybird schreef:
    Wij hebben zo'n winkeltje met allerlei koffie - en thee producten. Daar kijk ik altijd graag even rond :Y)


    SLOAN.

    In Uden heb je wel een awesome jaren '50 winkeltje, maar waar ik woon niet ):


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hier in Alkmaar heb je een winkel die Mordor heet, met allemaal halfedelstenen enzo. Geweldige winkel is dat^^


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.