• Kan spoilers bevatten wanneer je Mockingjay/Spotgaai nog niet gelezen hebt.

    Katniss and Peeta sitting in a tree, K-I-S-S-I-N-G. En we weten allemaal wat er daarna komt. Met als gevolg twee schattige kindjes.. :3
    Dus, ik ben van plan een verhaal te schrijven over The Hunger Games en ik weet niet hoe ik hun kinderen wil gaan noemen. Het meisje zal de hoofdpersoon van het verhaal vormen en ook haar broertje komt even aan bod. En nu vraag ik me dus af hoe Katniss en Peeta hun kindjes zouden noemen. Iemand ideeën?

    Edit: Ik weet dat het een optie is om hen te vernoemen naar overleden dierbaren van Katniss en Peeta, maar dit wil ik bewust niet doen. Het is niet fijn om constant herinnerd te worden aan het verlies dat je geleden hebt, al helemaal niet door je eigen kinderen. Ik weet dat Katniss dat best zou kunnen doen, maar ik heb het liever niet.. I'm sorry. (:

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:26 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ezra schreef:
    Katniss + Peeta = Peeniss (wbw)

    Maaaargoed, die meisjesnaam die jij had zou ik gewoon houden, want die vond ik echt zo awesome. Jongensnaam weet ik nog steeds niet, I'm sorry.

    Of Katpee


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cockney schreef:
    (...)
    Of Katpee


    Peeniss klinkt vloeiender, ahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    I'd say Gale & Rue.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ezra schreef:
    (...)

    Annie is niet dood gegaan, Ashleeeey. Grote fout van je, hahaha.


    O.o -headdesk. geen echte Hunger Games kenner hierzo, lol. Uch. Johanna, is die dood? Ja toch.


    To love is to destroy.

    Taize schreef:
    I'd say Gale & Rue.


    Gale is sws al uitgesloten vanwege de loop van het verhaal, haha. En wat ik over Rue denk, read the edit. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    You mean Nightlock? :) Kan, maar dat is niet echt een ideale naam, denk ik..


    Ja maar je kunt toch ook zoiets doen als ze deden met Primrose. Primrose => Prim.
    Ofzo ^-^


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Portia schreef:
    (...)

    O.o -headdesk. geen echte Hunger Games kenner hierzo, lol. Uch. Johanna, is die dood? Ja toch.


    I don't care, me no likes her.(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    I already told you how I think about giving those poor little children names like that.
    If u don't want my names, don't ask them (wbw) Just kidding, maar jij wijst volgens mij al best veel namen af.[/i]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2011 - 20:28 ]


    To love is to destroy.

    Portia schreef:
    (...)

    O.o -headdesk. geen echte Hunger Games kenner hierzo, lol. Uch. Johanna, is die dood? Ja toch.


    Nee, omygod. Ashley, wie ben jij!?!?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joanna is toch niet dood, dacht ik? ;o


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Portia schreef:
    (...) If u don't want my names, don't ask them (wbw) Just kidding, maar jij wijst volgens mij al best veel namen af.[/i]


    Ja, ik ben kieskeurig, I know. Vandaar dat ik al dagen rondloop met deze vraag. Ik word er zelf al gek van, haha. En, Ash? Misschien is het beter dat je gaat slapen ofzo, je maakt alle mensen in de war met je opmerkingen, haha.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ezra schreef:
    (...)

    Nee, omygod. Ashley, wie ben jij!?!?


    Ik ben Ashley eigenlijk niet, gewoon een domme vriendin die niets van HG afweet. Dus als Ashley nu dom overkomt, dit is ze niet :Y)


    To love is to destroy.

    Nightlock schreef:
    (...)

    Ja, ik ben kieskeurig, I know. Vandaar dat ik al dagen rondloop met deze vraag. Ik word er zelf al gek van, haha. En, Ash? Misschien is het beter dat je gaat slapen ofzo, je maakt alle mensen in de war met je opmerkingen, haha.


    Doe gewoon Semele - die had je toch? En als jongen Stoirme (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    How about Jay voor de jongen?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ezra schreef:
    (...)

    Doe gewoon Semele - die had je toch? En als jongen Stoirme (wbw)


    Jij moet per se dat storm-ding erin hebben, hea? I don't know, I'll think about it.


    Have you ever been alone in a crowded room?