• Bij mij op school is het altijd koud. Alleen als het buiten boven de 25 graden is, is de temperatuur in de lokalen goed.
    In sommige lokalen is het nog erger dan in anderen. Ik ben niet de enige die er last van heeft, maar.. misschien wel wat meer dan anderen. Het is zo koud dat ik me niet kan concentreren en uiteindelijk mijn jas aan doe.
    Thuis heb ik het niet koud - met dezelfde kleren die ik die dag op school aanhad.

    Ik heb er al van alles aan geprobeerd te doen. Vorig jaar heb ik er een email over gestuurd naar de manager - die stuurde het door naar de facilitaire dienst, en ik heb er nooit meer wat van gehoord. Ik heb deze herfs nog wat extra 'warme vesten' gekocht, van die lange. Maar het is niet warm genoeg. Dan zouden ze echt van wol moeten zijn, alleen dan zijn ze wel veel duurder. Al zijn die echte vesten van wol wel weer zo warm dat je die ook de hele tijd aan en uit gaat doen.

    Ik heb ook allerlei herfst en -winterkleding in de kast hangen, die ik haast nooit aan doe omdat ze niet warm genoeg zijn op school.

    Iemand die nog een idee heeft voor mij, om het niet meer zo koud te hebben? Ik zat er aan te denken om een fleece deken mee te nemen..

    Takko heeft momenteel echt heerlijk warme vesten voor een prima prijs! Ik was 20 euro voor mijn vest kwijt maar heb ze ook goedkoper gezien. Alleen die stonden mij minder goed. (:

    Maar echt vervelend zeg! Dat t op je school zo koud is. D: bah. Hopelijk kom je toch snel tot een oplossing ervoor.
    (psst, eigen kachel meenemen. :Y) )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het koud is draag ik een legging onder mijn broek en draag ik wat meer laagjes kleding. Een deken kan een optie of een lekkere warme omslagdoek of sjaal (:

    Succes in ieder geval!


    26 - 02 - '16

    In de Intertoys is het ook belachelijk koud, de kassa staat precies naast de deur, dus tussen de kier van de deur en het raam komt heel veel kou die niet door de blower verwarmd word. Op dinsdag en donderdag is het nog erger, want dan krijgen we vracht en staar de achterdeur open zodat je op de toch staat. Het enige advies dat ik je kan geven is laagjes laagjes laagjes laagjes. Je kan overigens ook thermo ondergoed kopen voor de echt koude dagen?

    Heb je eigenlijk al thermokleding geprobeerd? Dat is dikwijls bij de action in de aanbieding of zo. Ik heb daarvan drie leggingen en meestal doe ik die onder mijn broek aan als het koud is en ik lang naar buiten moet. En zo kan je ook een shirt onder je andere laagjes dragen. Sowieso is verder zoveel mogelijk laagjes nog een goede tip.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb therme leggings en panties aan onder mn jurken. Maar mn benen zijn het probleem niet. Vooral mn bovenlichaam. Hebben ze ook thermo shirts, ja?

    Krullie schreef:
    Ik heb therme leggings en panties aan onder mn jurken. Maar mn benen zijn het probleem niet. Vooral mn bovenlichaam. Hebben ze ook thermo shirts, ja?


    Sowieso hemden die heb ik bij de Action gezien en ook shirts


    26 - 02 - '16

    Krullie schreef:
    Ik heb therme leggings en panties aan onder mn jurken. Maar mn benen zijn het probleem niet. Vooral mn bovenlichaam. Hebben ze ook thermo shirts, ja?


    Jaa, ik had voor hardlopen een hele set gekocht (broek en shirt) voor 15 euro bij de Big Bazar.
    Misschien kan je ook vingerloze handschoentjes kopen? Als mijn handen warmer zijn, is de rest van mijn lichaam vaak ook warmer. Zelfde geld voor mijn voeten.


    Your make-up is terrible

    Ik haal heel veel uit de Decathlon. Ik heb hier een stuk of 4 fleece truien liggen omdat ze er best oké uit zien en enorm warm! Vorig jaar kocht ik ook een trui met een hoge kraag daar en die was enorm dun, maar enorm warm. Ö
    In zulke opzichten is mijn oplossing altijd Decathlon. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou zeggen neem die fleecedeken mee. Neem die winterjas mee. Maak je statement. :Y)

    Nee maar dit is wel echt zwaar balen zeg. Bij ons vries in je in de aulas haast dood, maar verder valt t wel mee. Misschien een idee om gewoon dagelijks mails te sturen ofzo? Je bent vasy niet de enige.


    take me back to the basics and the simple life

    Dan ga ik ook maar eens langs de Action en de Big Bazaar. Handschoenen is ook wel een idee ja x'D
    Decathlon is iets Belgisch, denk ik, Erica. Dat ken ik niet.

    Remarkeyable schreef:
    Ik zou zeggen neem die fleecedeken mee. Neem die winterjas mee. Maak je statement. :Y)

    Nee maar dit is wel echt zwaar balen zeg. Bij ons vries in je in de aulas haast dood, maar verder valt t wel mee. Misschien een idee om gewoon dagelijks mails te sturen ofzo? Je bent vasy niet de enige.


    Ja, we hadden hier thuis ook al bedacht dat ik misschien wel de trui van mn pa aan kon doen, echt zo'n typische wintertrui met van die motiefjes weet je wel. Maar een deken werkt misschien ook wel goed als statement, haha!

    Misschien moet ik inderdaad nog maar eens gaan mailen. Als die temperatuur niet omhoog kan, zou ik in ieder geval graag willen weten waarom.

    Krullie schreef:
    Dan ga ik ook maar eens langs de Action en de Big Bazaar. Handschoenen is ook wel een idee ja x'D
    Decathlon is iets Belgisch, denk ik, Erica. Dat ken ik niet.

    (...)

    Ja, we hadden hier thuis ook al bedacht dat ik misschien wel de trui van mn pa aan kon doen, echt zo'n typische wintertrui met van die motiefjes weet je wel. Maar een deken werkt misschien ook wel goed als statement, haha!

    Misschien moet ik inderdaad nog maar eens gaan mailen. Als die temperatuur niet omhoog kan, zou ik in ieder geval graag willen weten waarom.


    Wij hebben ook wel Decathlon. Ik heb er mijn fietsspullen gekocht bij Amsterdam ArenA omdat het daar zoveel goedkoper was voor goede kwaliteit dan andere winkels.


    Your make-up is terrible

    Zelf neem ik altijd een gigantische, warme sjaal mee. Dan doe ik zelf al een warme trui aan, of een trui en een vest en dan ook nog die sjaal om. De sjaal functioneert dan als deken, dat is nog wel goed uit te houden op zich.

    Een mail sturen zou ik sowieso aanraden, het kan in elk geval geen kwaad! Tot die tijd zou ik gewoon die fleecedeken meenemen. Zal het jou wat uitmaken, dan ben je tenminste wel lekker warm. ^^


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    De decathlon is er ook in Nederland. Sommige mensen zitten bij één lokaal (het koudste lokaal van de school) met mutsen op. Dat is ook wel lekker warm, maar het ziet er minder mooi uit. En je haar wordt statisch als je de verkeerde muts hebt :W


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wish is ook nog het bekijken waard (:
    Dingen zijn heel goedkoop daar


    26 - 02 - '16

    Als zij niet luisteren moet je gewoon een klacht indienen en als ze niet reageren elke dag dezelfde mail sturen.
    En één keer per week langs gaan bij die mensen. Dan moeten ze er echt iets aan gaan doen (:

    Goodluck (: