• Het eerste wat jullie moeten weten is dat ik in een keurige en saaie woonwijk woon in een klein dorpje, dicht bij het centrum. Er gebeurt hier nooit iets en alles is saai. Ook ben ik een koningin in uitstellen, voornamelijk als het om huiswerk gaat.
    Nou had ik me voorgenomen vandaag heel hard te gaan werken, totdat ik werd afgeleid door een koe. Jawel mensen, een koe. Ik hoor de hele tijd het geloei van een koe. En heb dus alleen geen idee waar dat irritante geluid vandaan komt. Ik kan hem niet zien maar ik hoor 'm wel. And it's driving me insane. D:

    Dus vertel me alsjeblieft waar ik die koe kan vinden, want ik wil heel heel graag verder met mijn huiswerk. Ik wil het echt weten, want ik word he-le-maal gek hier. Als je het weet krijg je een stukje taart.(wbw)




    Edit:I found the source of the annoying noice. Everything's fine.*O*

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:10 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kijk onder je bed! (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Kijk onder je bed! (cat)


    Er passen geen koeien onder mijn bed. En nee, ook geen kalfjes.(bat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    kijk in de kast!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Is er geen boerderij in de buurt?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Clove schreef:
    Is er geen boerderij in de buurt?


    De dichtstbijzijnde boerderij is hemelsbreed zo'n vijf kilometer..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ik weet ht als je eerst +4 uur op quizlet zit gaat ie wegxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nightlock schreef:
    (...)

    De dichtstbijzijnde boerderij is hemelsbreed zo'n vijf kilometer..


    Oh, misschien is er een gek in de buurt die koeiengeluiden maakt?:8


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Sorry, ik zal stiller zijn. (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Vraag je buren of ze een koe als huisdier hebben


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Sorry, mijn zusje was uit de vrachtwagen gevallen die onderweg naar het slachthuis was.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Rij als een gek rondjes op de fiets, in de hoop dat je hem ergens tegenkomt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Guys, I'm serious. Ik word echt gestoord van dat geluid en ik wil gewoon dat het ophoudt. Maar ik weet dus niet eens wat het is. D: En Lizz, ik weet dat jij het niet bent, want daar klinkt het veel te echt voor..(cat)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Guys, I'm serious. Ik word echt gestoord van dat geluid en ik wil gewoon dat het ophoudt. Maar ik weet dus niet eens wat het is. D: En Lizz, ik weet dat jij het niet bent, want daar klinkt het veel te echt voor..(cat)


    that awkward moment when someone knows your name while you dunno theirs.. *goes to profile* :'D

    Zet muziek op? ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    that awkward moment when someone knows your name while you dunno theirs.. *goes to profile* :'D

    Zet muziek op? ^^


    Volgens mij kent iedereen jouw naam.(joehoe) I tried, maar ik vind het gewoon ergelijk dat ik niet weet waar het vandaan komt. Er kan hier toch geen koe rondlopen?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stiekem is dat mijn ringtone, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.