• Het eerste wat jullie moeten weten is dat ik in een keurige en saaie woonwijk woon in een klein dorpje, dicht bij het centrum. Er gebeurt hier nooit iets en alles is saai. Ook ben ik een koningin in uitstellen, voornamelijk als het om huiswerk gaat.
    Nou had ik me voorgenomen vandaag heel hard te gaan werken, totdat ik werd afgeleid door een koe. Jawel mensen, een koe. Ik hoor de hele tijd het geloei van een koe. En heb dus alleen geen idee waar dat irritante geluid vandaan komt. Ik kan hem niet zien maar ik hoor 'm wel. And it's driving me insane. D:

    Dus vertel me alsjeblieft waar ik die koe kan vinden, want ik wil heel heel graag verder met mijn huiswerk. Ik wil het echt weten, want ik word he-le-maal gek hier. Als je het weet krijg je een stukje taart.(wbw)




    Edit:I found the source of the annoying noice. Everything's fine.*O*

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:10 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ezra schreef:
    Stiekem is dat mijn ringtone, hahaha.


    Tssss, heb je zoveel vrienden dan?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kijk in de koelkast :O
    Misschien had die wel zin in melk ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nightlock schreef:
    (...)

    Tssss, heb je zoveel vrienden dan?


    Je wilt niet weten, (joehoe)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    er bestaan van die doosjes en als je die dan omdraait maken ze een koeien geluid. wedden dat er iemand met zo'n ding aan het spelen is. zo'n ding:


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    En er is in de buurt ook geen wei?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk niet dat wij die hebben, haha.. En buiten mijn broertje is er niemand thuis, en hij slaapt. En die dingen maken vast niet zoveel herrie dat ik 'm van drie straten verderop nog kan horen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Stiekem zit iemand je gewoon te plagen :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stiekem heb ik een babyfoon in je slaapkamer neergelegd en het andere deel bij ons in de stallen.(nerd)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 16:53 ]


    <3

    RainbowDay schreef:
    Stiekem zit iemand je gewoon te plagen :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nightlock schreef:
    (...)

    Volgens mij kent iedereen jouw naam.(joehoe) I tried, maar ik vind het gewoon ergelijk dat ik niet weet waar het vandaan komt. Er kan hier toch geen koe rondlopen?


    You're making me feel Q-famous (joehoe)
    And... Dat is inderdaad eng. (cat)
    it's a ghost cow... O.O


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    You're making me feel Q-famous (joehoe)
    And... Dat is inderdaad eng. (cat)
    it's a ghost cow... O.O


    Aren't you?(joehoe)
    Demn, geesten stalken me tegenwoordig. Eerst de Q-geest, filthy MonaLisa, en nu de Ghost Cow.. You gotta be kidding me, right?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Okee, nevermind, I found the source of the annoying noise.
    Allemaal juichen nu, allemaal juichen.*O*


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Okee, nevermind, I found the source of the annoying noise.
    Allemaal juichen nu, allemaal juichen.*O*


    Jeej.
    Waar was het?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    *juicht* Maar ik wil wel een stukje taart(cat)


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    De kinderboerderij?:Y)


    Bad decisions make good stories.