• Het eerste wat jullie moeten weten is dat ik in een keurige en saaie woonwijk woon in een klein dorpje, dicht bij het centrum. Er gebeurt hier nooit iets en alles is saai. Ook ben ik een koningin in uitstellen, voornamelijk als het om huiswerk gaat.
    Nou had ik me voorgenomen vandaag heel hard te gaan werken, totdat ik werd afgeleid door een koe. Jawel mensen, een koe. Ik hoor de hele tijd het geloei van een koe. En heb dus alleen geen idee waar dat irritante geluid vandaan komt. Ik kan hem niet zien maar ik hoor 'm wel. And it's driving me insane. D:

    Dus vertel me alsjeblieft waar ik die koe kan vinden, want ik wil heel heel graag verder met mijn huiswerk. Ik wil het echt weten, want ik word he-le-maal gek hier. Als je het weet krijg je een stukje taart.(wbw)




    Edit:I found the source of the annoying noice. Everything's fine.*O*

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 17:10 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Het was mijn iPod, haha. Taart voor iedereen, yeah.(kitty)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Je ipod? Hoe dat dan?


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Nou, een vriend en ik hadden ooit een keer, lang geleden in een duister ver verleden, het geluid van een koe opgenomen rond 4uur 's nachts, want dan doen we altijd rare dingen. En mijn iPod ging alle opgenomen bestanden afspelen. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?