• Universal heeft weer iets nieuws in het leven geroepen om mensen hun geld af te troggelen.

    *DRUMS* De BTK-TWINS APP voor op je android-/Iphone. Deze APP verschijnt 24 November 2011 en geeft je de kans een kijkje te nemen in het privé leven van de twins.

    Zo wordt er verkondigd:“Jullie hoeven niet langer meer op slechte paparazi foto’s te wachten. Bill en Tom zullen voor het eerst (ooit) hun privéleven met jullie delen. Je kunt exclusive foto’s, filmpjes, muziek en nog veel meer verwachten! Je krijgt nu eindelijk de kans om met de Twins in contact te blijven.”

    Info over de mogelijke prijs van de APP zijn nog niet echt bekend noch bevestigd door Universal.





    Edit 23-11: Releasedatum is verschoven, berichtje van meneer Tow Kaulitz himself over wat en waarom:
    “Veel fans hebben zich er zorgen over gemaakt of onze APP wel op hun telefoon zou functioneren. In de afgelopen paar dagen hebben wel veel post van bezorgde fans gekregen daarover. Op die grond hebben we besloten er wat tegen te doen en de IPHONE versie niet eerder als de ANDROID APP uit te geven. We willen graag de fans zoveel als mogelijk de gelijke kansen bieden op info van en over ons. Daarom zal er een nieuwe release-datum komen van wanneer beide varianten verkrijgbaar zijn. We hopen dat al onze IPHONE aliens dit begrijpen en niet de ANDROID aliens aansprakelijk stellen voor de nieuwe releasedatum. In de tussentijd kunnen jullie alvast een eerste blik werken op het startscherm van onze nieuwe APP. We zullen de extra tijd nu ook gebruiken om de bestaande IPHONE APP nu nog beter voor jullie te maken.”



    Edit 12-12 (Aanvulling van NightBreeze): Releasedatum van de APP eindelijk bekent!


    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nah, zo'n stalker ben ik nog net niet.

    Hmmm.... Weet je waar dit me aan doet denken?

    TWITTER! en FACEBOOK!

    Lies en deceit and moneysquishers! D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik hoop ergens dat hij gratis is.

    Als hij gratis is download ik hem wel. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wed voor een miljoen dat die app geld gaat kosten (krul)

    dit wist ik al:Y)
    wel leuk.

    (H)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2011 - 23:13 ]


    Danza Kuduro

    Dat wist ik ook al :3
    Ik ga dat voor de lol downloaden als het gratis is.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wist het al, maar die gaat sws geld kosten:W


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Gosh, dat gaat toch veel te veel tijd kosten voor hun? En als zij het niet zelf doen, word het door andere gedaan en dat is al helemaal niet interessant. Echt, geweldig idee weer. Ze moeten de fans blijkbaar ergens tevreden mee houden.


    Your make-up is terrible

    Wist ik al, maar zo'n smartphone gaat me in het algemeen al geld kosten, en dan nog de app erbij, gelukkig bestaat er een twitter-pagina van mensen die er alles op gaan posten, wat erop op de app komt (:


    I changed.

    TomxMydrug schreef:
    Wist ik al, maar zo'n smartphone gaat me in het algemeen al geld kosten, en dan nog de app erbij, gelukkig bestaat er een twitter-pagina van mensen die er alles op gaan posten, wat erop op de app komt (:
    Tis inderdaad ook al behoorlijk oud nieuws, maar aangezien het hier nog niet stond dacht ik 'laat ik het hier ook maar even melden'. En inderdaad het zal gewoon op facebook en twitter en alles te komen staan, dus hoeven we er in feite niet voor te gaan betalen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    De datum is weer verschoven, de nieuwe datum is nog niet bekend.

    SummerBreeze schreef:
    De datum is weer verschoven, de nieuwe datum is nog niet bekend.
    Wilde ik idd al net erop gaan zetten :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    waarom nemen ze niet gewoon twitter -_-


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    waarom nemen ze niet gewoon twitter -_-


    Ze hebben wel twitter, volgens mij. Maar dat word beheert door het web team, als ik het goed heb.