• Universal heeft weer iets nieuws in het leven geroepen om mensen hun geld af te troggelen.

    *DRUMS* De BTK-TWINS APP voor op je android-/Iphone. Deze APP verschijnt 24 November 2011 en geeft je de kans een kijkje te nemen in het privé leven van de twins.

    Zo wordt er verkondigd:“Jullie hoeven niet langer meer op slechte paparazi foto’s te wachten. Bill en Tom zullen voor het eerst (ooit) hun privéleven met jullie delen. Je kunt exclusive foto’s, filmpjes, muziek en nog veel meer verwachten! Je krijgt nu eindelijk de kans om met de Twins in contact te blijven.”

    Info over de mogelijke prijs van de APP zijn nog niet echt bekend noch bevestigd door Universal.





    Edit 23-11: Releasedatum is verschoven, berichtje van meneer Tow Kaulitz himself over wat en waarom:
    “Veel fans hebben zich er zorgen over gemaakt of onze APP wel op hun telefoon zou functioneren. In de afgelopen paar dagen hebben wel veel post van bezorgde fans gekregen daarover. Op die grond hebben we besloten er wat tegen te doen en de IPHONE versie niet eerder als de ANDROID APP uit te geven. We willen graag de fans zoveel als mogelijk de gelijke kansen bieden op info van en over ons. Daarom zal er een nieuwe release-datum komen van wanneer beide varianten verkrijgbaar zijn. We hopen dat al onze IPHONE aliens dit begrijpen en niet de ANDROID aliens aansprakelijk stellen voor de nieuwe releasedatum. In de tussentijd kunnen jullie alvast een eerste blik werken op het startscherm van onze nieuwe APP. We zullen de extra tijd nu ook gebruiken om de bestaande IPHONE APP nu nog beter voor jullie te maken.”



    Edit 12-12 (Aanvulling van NightBreeze): Releasedatum van de APP eindelijk bekent!


    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Ze hebben wel twitter, volgens mij. Maar dat word beheert door het web team, als ik het goed heb.
    dan moeten ze maar een eigen geverifieerd account nemen :') ik durf wedden dat er op deze planeet meer mensen twitter hebben dan een smartphon..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Seel schreef:
    waarom nemen ze niet gewoon twitter -_-
    Omdat ze hier centjes aan kunnen verdienen en zolang ze niets uitbrengen, komt er ook geen geld binnen. Dus daarom maar zo. Universal is en blijft immers een teenie-uitmelkerij bedrijf :Y)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zie een paar spelfoutjes. :P

    Tow -> Tom
    Noch -> Nog

    Lol, dat is vast niet voor BB >,< En het zal vast geld kosten. Nope, not for me.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 nov 2011 - 19:46 ]


    Life is hard and then we die

    Die app wordt vast en zeker ook niet gedaan door hen zelf...
    Maar ik ga er geen geld aan uit geven.


    I am an idiot, I move.

    SummerBreeze schreef:
    Ik zie een paar spelfoutjes. :P

    Tow -> Tom
    Noch -> Nog
    Thanks, maar 'Tow' is geen schrijffout :Y) -- Zo wordt de beste man vaker genoemd door zijn kansloze prachtige handschrift (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Omdat ze hier centjes aan kunnen verdienen en zolang ze niets uitbrengen, komt er ook geen geld binnen. Dus daarom maar zo. Universal is en blijft immers een teenie-uitmelkerij bedrijf :Y)!

    Komt er eigenlijk ooit nog een nieuw album?


    I am an idiot, I move.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Thanks, maar 'Tow' is geen schrijffout :Y) -- Zo wordt de beste man vaker genoemd door zijn kansloze prachtige handschrift (nerd)


    Dat wist ik nog niet van Mister T Kaulitz. :W

    Tanaquil schreef:
    (...)
    Komt er eigenlijk ooit nog een nieuw album?
    D. Jost brengt om de zoveel tijd weer info naar buiten dat ze hard bezig zijn en dat ze nu niet in zijn voor interviews & stuff en dat begin 2012 meer nieuwe bekend zal zijn over de release van de nieuwe cd, maar ik weet het eerlijk gezegd nog niet zo. Ze zijn al zo lang aan het aanrommelen en ze hebben al zo veel materiaal liggen dus ik snap niet waarom ze dat nog niet uit gebracht hebben. -Wacht nog steeds fleißig op een acoustische cd van HUMANOID-


    Wie du mir, so ich dir.

    OMHYGOOOSH
    *Fangirl*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SummerBreeze schreef:
    (...)

    Dat wist ik nog niet van Mister T Kaulitz. :W
    Niet? O, naja zijn 'm' lijkt altijd enorm op een 'w', vandaar (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Soms vraag ik me echt af hoe jij zoveel weet.. :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    PUKKELxDING schreef:
    Lol, dat is vast niet voor BB >,< En het zal vast geld kosten. Nope, not for me.
    Hmm, zodra er uits online gegooid wordt op die apps flikkeren ze het toch op twitter en facebook enzo. Dus uiteindelijk krijg je het toch nog wel te zien voor niks (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Headbang schreef:
    Soms vraag ik me echt af hoe jij zoveel weet.. :'D
    Staat gewoon op internet (pirate)(bat)! En daarnaast had ik al zolang geen th-rotzooi meer geupload dat ik het wel als een kans zag toen ik zag dat hier nog geen topic over aangemaakt was (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Staat gewoon op internet (pirate)(bat)! En daarnaast had ik al zolang geen th-rotzooi meer geupload dat ik het wel als een kans zag toen ik zag dat hier nog geen topic over aangemaakt was (nerd).

    Ik heb het niet over dit topic, maar over het algemeen :3 Soms zie ik echt dingen van "Hoe weet jij dat? :'O"
    Of ik moet gewoon beter zoeken :'D
    (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.