• Universal heeft weer iets nieuws in het leven geroepen om mensen hun geld af te troggelen.

    *DRUMS* De BTK-TWINS APP voor op je android-/Iphone. Deze APP verschijnt 24 November 2011 en geeft je de kans een kijkje te nemen in het privé leven van de twins.

    Zo wordt er verkondigd:“Jullie hoeven niet langer meer op slechte paparazi foto’s te wachten. Bill en Tom zullen voor het eerst (ooit) hun privéleven met jullie delen. Je kunt exclusive foto’s, filmpjes, muziek en nog veel meer verwachten! Je krijgt nu eindelijk de kans om met de Twins in contact te blijven.”

    Info over de mogelijke prijs van de APP zijn nog niet echt bekend noch bevestigd door Universal.





    Edit 23-11: Releasedatum is verschoven, berichtje van meneer Tow Kaulitz himself over wat en waarom:
    “Veel fans hebben zich er zorgen over gemaakt of onze APP wel op hun telefoon zou functioneren. In de afgelopen paar dagen hebben wel veel post van bezorgde fans gekregen daarover. Op die grond hebben we besloten er wat tegen te doen en de IPHONE versie niet eerder als de ANDROID APP uit te geven. We willen graag de fans zoveel als mogelijk de gelijke kansen bieden op info van en over ons. Daarom zal er een nieuwe release-datum komen van wanneer beide varianten verkrijgbaar zijn. We hopen dat al onze IPHONE aliens dit begrijpen en niet de ANDROID aliens aansprakelijk stellen voor de nieuwe releasedatum. In de tussentijd kunnen jullie alvast een eerste blik werken op het startscherm van onze nieuwe APP. We zullen de extra tijd nu ook gebruiken om de bestaande IPHONE APP nu nog beter voor jullie te maken.”



    Edit 12-12 (Aanvulling van NightBreeze): Releasedatum van de APP eindelijk bekent!


    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:43 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    D. Jost brengt om de zoveel tijd weer info naar buiten dat ze hard bezig zijn en dat ze nu niet in zijn voor interviews & stuff en dat begin 2012 meer nieuwe bekend zal zijn over de release van de nieuwe cd, maar ik weet het eerlijk gezegd nog niet zo. Ze zijn al zo lang aan het aanrommelen en ze hebben al zo veel materiaal liggen dus ik snap niet waarom ze dat nog niet uit gebracht hebben. -Wacht nog steeds fleißig op een acoustische cd van HUMANOID-

    Dat klinkt als de aanloop naar Humanoid xd


    I am an idiot, I move.

    Headbang schreef:
    (...)
    Ik heb het niet over dit topic, maar over het algemeen :3 Soms zie ik echt dingen van "Hoe weet jij dat? :'O"
    (krul)


    tja dat vraag ik me ook af(zip)


    Danza Kuduro

    SoulPush schreef:
    (...)

    tja dat vraag ik me ook af(zip)
    Hoe kun je dat nu zeggen als je pas twee weken lid bent :3?? Én nog maar twee forumpostst geplaatst hebt (nerd)..?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 21:44 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Hoe kun je dat nu zeggen als je pas twee weken lid bent :3?? Én nog maar twee forumpostst geplaatst hebt (nerd)..?


    ik kijk gewoon veel rond
    of mag dat niet
    (zip)


    Danza Kuduro

    SoulPush schreef:
    (...)

    ik kijk gewoon veel rond
    of mag dat niet
    (zip)
    Jawel, dat mag wel (krul). Ik vond je reactie enkel wat merkwaardig, that's all :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Jawel, dat mag wel (krul). Ik vond je reactie enkel wat merkwaardig, that's all :Y).

    oh op die manierxD
    ma ja nu weetje het ( :


    Danza Kuduro

    Bluhh. Haat aan mijn Blackberry groeit nu nog meer.

    Op Tokio Hotel's Facebook staat dat de nieuwe release-datum van de App 19 december 2011 zal zijn!
    Bron

    [ bericht aangepast op 12 dec 2011 - 14:37 ]

    NightBreeze schreef:
    Op Tokio Hotel's Facebook staat dat de nieuwe release-datum van de App 19 december 2011 zal zijn!
    Bron
    Heb het even in de beginpost erbij gezet if you don't mind :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    miss een beetje heel stalkerig. Srsly stel ik zou beroemd zijn, zou ik dit never willen. Anyway zolang hun muziek maar goed blijft, moeten ze het zelf maar weten.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    De app is verkrijgbaar. De Android App kost €2,99.



    [ bericht aangepast op 19 dec 2011 - 16:39 ]

    MiyaviLove schreef:
    De app is verkrijgbaar. De Android App kost €2,99.





    Kost het je dan alleen maar die 3 pleuro??
    Lijk mij erg stug namelijk..
    Niet dat ik zo'n telefoon heb ofzo dus zal het niet kunnen doen :X


    - The last look back is black -