• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    Floater schreef:
    Ik dacht dat jij nog maar een jaar of 13 was?


    15.

    Hale schreef:
    (...)

    We zijn heel close maar dat is niet dat ik meteen met hjem in bed duik.


    Ik geloof je wel, alleen hoe jíj het overbrengt op Q.. Ik vind het dan niet zo heel erg raar als mensen zo gaan denken. Zolang jij maar weet dat het niet waar is.(;


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Sweetiepie schreef:
    Jezus. Gaat deze bullshit nog steeds door? Waarom wordt 't niet gesloten?


    Dan zou elk topic van Hale moeten worden gesloten, als je het zo bekijkt.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)

    Omdat mijn andere topic ook al gesloten is.

    Maakt dat iets uit dan? Ik zie het nut er niet van in dat iedereen nog door bitched. Ze hoeven niet persé alles te weten van iemand.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Dan zou elk topic van Hale moeten worden gesloten, als je het zo bekijkt.

    Ligt eraan. Als ze niet telkens met die opmerkingen beginnen bij elke topic van Hale, dan zou er niks aan de hand zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Maakt dat iets uit dan? Ik zie het nut er niet van in dat iedereen nog door bitched. Ze hoeven niet persé alles te weten van iemand.


    Maar Hale zet dan ook alles op Quizlet en ja.

    Azian schreef:
    (...)

    Maar Hale zet dan ook alles op Quizlet en ja.

    Dus dat geeft jou het recht om te oordelen over Hale? Je kunt oordelen over wat iemand zegt, niet over hoe iemand is, en al helemaal niet als je die persoon alleen via het internet kent.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweetiepie schreef:
    (...)
    Ligt eraan. Als ze niet telkens met die opmerkingen beginnen bij elke topic van Hale, dan zou er niks aan de hand zijn.


    Precies, maar er is áltijd wel iemand die begint, en dan breekt de hel los.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Cup schreef:
    (...)
    Dus dat geeft jou het recht om te oordelen over Hale? Je kunt oordelen over wat iemand zegt, niet over hoe iemand is, en al helemaal niet als je die persoon alleen via het internet kent.


    Dat doe ik ook niet. Dit is de pas de tweede reactie die ik geef in dit topic en dan heb ik niet eens iets over Hale gezegd. Ja, dat ze alles van haar leven op Quizlet zet. Maar dat is het.

    Maar goed, mensen oordelen nu eenmaal snel. Op internet, in het echt, de gekste plekken die je kunt bedenken. Zo is de mens nu eenmaal. Ik weet dat er mensen zijn die niet zo zijn, maar de meeste zijn wel zo.

    Nu weer even on-topic s.v.p. Er is nu wel weer genoeg over Hale gediscussieerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Azian schreef:
    (...)

    Maar Hale zet dan ook alles op Quizlet en ja.

    Ze zal heus niet alles op Quizlet zetten; daar geloof ik niks van. Ze zal vast wel iets hebben wat ze niet verteld aan iemand. En al maakt ze veel 'onzin'topics aan, ze kunnen deze ook negeren of niet zo negatief op reageren. Het ligt heus niet alleen aan Hale.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En hij is niet eens mijn echte broer dus als we het zouden doen is het geen incest.
    zegt genoeg toch ? :W

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 18:59 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Templesmith schreef:
    Jullie moeten echt ophouden met dat moraalridder gedoe. :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    NOURRY schreef:
    (...)

    Precies, maar er is áltijd wel iemand die begint, en dan breekt de hel los.

    De hel breekt altijd los bij haar topics en daar wordt ik zo gek van. Lijkt wel alsof de meeste hier dat leuk vinden en het expres doen. Dat is alleen wat mijn mening is hoor. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Azian schreef:
    (...)

    Dat doe ik ook niet. Dit is de pas de tweede reactie die ik geef in dit topic en dan heb ik niet eens iets over Hale gezegd. Ja, dat ze alles van haar leven op Quizlet zet. Maar dat is het.

    Maar goed, mensen oordelen nu eenmaal snel. Op internet, in het echt, de gekste plekken die je kunt bedenken. Zo is de mens nu eenmaal. Ik weet dat er mensen zijn die niet zo zijn, maar de meeste zijn wel zo.

    Ik heb het topic niet doorgelezen, alleen de pagina vóór deze, so I wouldn't know :')
    Maar ik bedoelde het ook in het algemeen. Je hebt gelijk dat mensen te snel oordelen, en ik doe dat zeker ook (zoals nu tegen jou) maar ik probeer het in toom te houden. Ik ben in elk geval niet zo sneu om met z'n allen één persoon aan te vallen, hoewel ze nu onderhand wel steun krijgt.
    Achja, ik word er gewoon gek van, laten we het daar maar op houden :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."