• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    Unnoted schreef:
    (...)

    Stuur me dan maar een pb. (krul)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Unnoted schreef:
    (...)

    Stuur me dan maar een pb. (krul)

    Unnoted schreef:
    (...)

    Stuur me dan maar een pb. (krul)

    Oeps, ik heb weer wat gezegd. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Unnoted schreef:
    (...)

    Stuur me dan maar een pb.


    Some angels have no wings.

    Ik begin me serieus af te vragen of die verhalen wel waar zijn.


    Some angels have no wings.

    Waarom wordt dit topic omhoog geschopt. Om nog meer op haar te kunnen zeiken?


    -

    Misschien is het handig als je een topic aanmaakt om het uit te leggen. Want ik wil ook wel een PB. (Just being curious, can't do anything about it)

    Maar anyway, ik zal wel even normaal reageren. Ik geloof je wel als je zegt dat die jongen dan volwassen is geworden. Want ik denk ook niet dat hij zomaar van school af is gegaan, en dan dus ook nog dit.. en jongens, ik begrijp dat jullie zat zijn van haar topics. Maar kom op, jullie veroordelen die jongen nu wel héel erg. Er kan een verhaal achter zitten, you know? (Maar stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig of het echt allemaal waarheid is)

    Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, waar woon jij dan?(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Cerebellum schreef:
    Misschien is het handig als je een topic aanmaakt om het uit te leggen. Want ik wil ook wel een PB. (Just being curious, can't do anything about it)

    Maar anyway, ik zal wel even normaal reageren. Ik geloof je wel als je zegt dat die jongen dan volwassen is geworden. Want ik denk ook niet dat hij zomaar van school af is gegaan, en dan dus ook nog dit.. en jongens, ik begrijp dat jullie zat zijn van haar topics. Maar kom op, jullie veroordelen die jongen nu wel héel erg. Er kan een verhaal achter zitten, you know? (Maar stiekem ben ik ook wel nieuwsgierig of het echt allemaal waarheid is)

    Maar gewoon uit nieuwsgierigheid, waar woon jij dan?(:


    'Donderberg' Roermomd limburg.

    Genius schreef:
    Waarom wordt dit topic omhoog geschopt. Om nog meer op haar te kunnen zeiken?


    Idd. Volgens mij is er een nieuwe hype aan het komen, niet negatief bedoeld ofzo.


    26 - 02 - '16

    101 XD


    Some angels have no wings.

    Hale schreef:
    (...)
    'Donderberg' Roermomd limburg.


    Okeei, ik ga het googelen(:
    Thx.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    "Volwassen geworden"? Omdat hij een of ander meisje heeft genaaid op zijn 16e? Oh please..


    ars moriendi

    Genius schreef:
    Waarom wordt dit topic omhoog geschopt. Om nog meer op haar te kunnen zeiken?

    Zoiets vroeg ik me net dus ook af...