• Ik en mijn broer liepen net na de snackbar en toen kwamen we een jongen tegen die met mij in de brugklas heeft gezeten.

    Hij is na na de brugklas van school gegaan en ik was hem uit het oog verloren. Hij zat op een scooter samen met zijn vriendin. Ik heb het altijd goed met hem kunnen vinden dus ik gaf hem een knuffel enzo. En toen hebben we nog een heletijd zitten praten. Hij vertelde me dat het nu beter met hem ging en hij nu werk heeft. En dat ze vanmiddag na de dokter zijn geweest en dat zijn vriendin zwanger is.

    Hij is zo volwassen geworden..

    Ja k weet dat hoort bij het leven maar het is raar om te zien...


    Hebben juilie ook die momenten dat je mensen ziet die je al heel lang niet heb gezien en je dan kapot schrikt?

    JustHateLove schreef:
    Poeh wat een gezeur zeg. Ze komt een oude vriend tegen en iedereen zeurt erover dat hij en zijn vriendin een kindje verwachten. Nou en! Daar gaat het toch niet om. Ga zeuren over dat meisje van 12 dat beviel op schoolkamp! Wees blij dat ze haar oude vriend tegenkomt en het goed met hem gaat. Daar gaat dit topic toch over?!


    Die was volgens mij, als ik me het goed herinner, verkracht door dr pa. Ander verhaal.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hij is volwassen geworden?
    Dude, die gast heeft geen verstand. Hij heeft z'n school niet afgemaakt en zijn vriendin is zwanger. Hij mist een groot deel groot verstand.

    Maar dit is waarschijnlijk heel normaal bij je, aangezien je echt in een gevaarlijke ghetto woont.

    Hale schreef:
    (...)

    15
    HAHAHAHAHA BYE LIFE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow, is hij net zo oud als jij?
    Wow... dat is wel heftig zeg 0.o


    Life is hard and then we die

    Als je vriendin zwanger is ben je ook gedwongen volwassen te worden. En rap.
    Eén van de redenen dat ik geen kinderen wil :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, dat zou ik nooit willen.
    Maar ja dat heb ik wel eens, maar mensen hebben dat meestal bij mij, omdat ik zoveel veranderd ben haha.
    Oef ja beter is hij volwassen geworden, en houdt hij het ook zo.
    Soms is er maar een speciaal gebeuren nodig om iemand volwassen te ''maken'' en misschien wel als dat kindje komt? Ik hoop het voor hem en zijn vriendin. Zou niet willen dat het mij gebeurde in ieder geval.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    C18 schreef:
    Als je vriendin zwanger is ben je ook gedwongen volwassen te worden. En rap.
    Eén van de redenen dat ik geen kinderen wil :Y).
    Haha +1


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Templesmith schreef:
    Serieus Hale, waarom zijn al die vrienden van jou óf net vader, óf ze zijn zwanger?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb zojuist in mijn kristallen bol gekeken en ik voorspel dat we binnenkort een miljoenste "ik-ben-zwanger-topic" krijgen. Eens met mijn stelling?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Gheghe, ik had daar gister dus een rare ervaring mee xD
    Jongen die bij mij in de 1e en 2e klas zat en mij toen ook pestte, ging met me flirten. Dan denk je dus echt: wtf? Maar hij was ook dronken, dus eigenlijk heb ik dubbel gelegen om hem xD ondanks dat het ergens wel heel lief was.


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Priemgetal schreef:
    Ik heb zojuist in mijn kristallen bol gekeken en ik voorspel dat we binnenkort een miljoenste "ik-ben-zwanger-topic" krijgen. Eens met mijn stelling?

    Ik ben het met je eens. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wens die vriend van je en zijn vriendin heel veel geluk met de rest van hun leven, want dat zullen ze nodig hebben.
    En dat is niet aanvallend bedoeld, want ik vraag me af hoe hij en zij naar school willen gaan / willen studeren. Hoe ze het geld krijgen om een kind te onderhouden. En ga zo maar door.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik wens die vriend van je en zijn vriendin heel veel geluk met de rest van hun leven, want dat zullen ze nodig hebben.
    En dat is niet aanvallend bedoeld, want ik vraag me af hoe hij en zij naar school willen gaan / willen studeren. Hoe ze het geld krijgen om een kind te onderhouden. En ga zo maar door.


    Wat ik uit dit topic maakt gaat die jongen niet meer naar school..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you