• Ik heb een boel pech vandaag.

    Ten eerste heb ik vandaag op de terugreis van universiteit een boete van 40 euro gekregen. Ik was namelijk op laan van NOI vanaf mijn trein naar de Erasmuslijn gerend. In de haast was ik vergeten dat je bij de erasmus lijn niet in het voertuig in kunt checken. Dat moet namelijk op het perron, in tegenstelling tot IEDER ANDERE OVVOERTUIG EVER. Met uitzondering van de trein. Maar de Erasmuslijn is geen trein. Treinen hebben wc'splaszakken.
    Ik werd ook onmiddelijk besprongen door 3 conducteurs, en toen kreeg ik een boete. Ze waren niet echt onder de indruk van mijn uitleg helaas. En gratis studentenreizen maakt ook niet uit als je niet incheckt. FSo. Ze waren niet vrolijk geworden van hun ongeoorloofde vrije dag gisteren (na die opmerking moest ik heel snel vluchten voor ik een tweede boete kreeg, maar fuck hun, dit vond ik echt niet cool)

    Verder is mijn nieuwe accu aangekomen. Gisteren deed hij het prima. Dacht ik. Na een nacht laden was ie maar tot 9% opgeladen. Ik dacht dat het een foute melding was, dus ik gebruikte die accu gewoon, maar na 10 minuten viel hij toch uit. Heb hem nu weer ruim 2 uur aan de lader gehangen, genoeg om die vorige accu bijna vol te laden. Nu laadt hij alleen maar tot 5%. Het kutte is dat ik het doosje heb weggegooid omdat ik dacht dat hij het gewoon deed. En op de site staat dat retourneren alleen gaat in de originele verpakking. Ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd.
    EDIT: Het is een laptop accu voor de laptop die ik nodig heb voor mijn les.

    Maar goed, met een beetje pech ben ik in een dag 40 euro aan boete en 55 euro voor een adapter kwijt.

    Verder heb ik me verslapen en is mijn chocomelk op. Boohoo!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:08 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Awh. That sucks dude.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aahw... Alwin needs hug?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik voel met je mee, mijn chocomelk is ook op (no_chears)
    En geld heb ik sowieso al niet :W


    i put the fun in funeral

    Priemgetal schreef:
    Aahw... Alwin needs hug?


    ... No.

    I need a vaccuum cleaner, a hose, a bag, and a lot of help.

    We steken de stofzuiger in het minesterie wat over het OV gaat, zuigen al het geld daaruit, stoppen dat in de zak, en dumpen die zak bij de ministeries voor zorg en onderwijs :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Ik voel met je mee, mijn chocomelk is ook op (no_chears)
    En geld heb ik sowieso al niet :W


    Damn, ik wou net van jou stelen xD
    Ik ook niet als het zo doorgaat D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Van dat chocomel gebeuren: Schrale troost, ik dacht vandaag eens warme chocomelk met slagroom te drinken. Nou slagroom op en van de Chocomelk werd ik misselijk, zo lekker is het niet meer :W

    Je mag overigens mijn oplader wel hebben? Mijn mobiel is toch weg *O*

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:07 ]


    Let it come and let it be

    Oh dat is inderdaad kut. En het slaat ook nergens op dat je toch moet inchecken terwijl je een studenten ov kaart hebt :/
    en ik ga ook bijna elke dag langs laan van NOI lol


    As travars

    De papierbak doorzoek? Dat doosje kan toch niet weg zijn, tenzij het oud papier al is opgehaald natuurlijk.
    Verder, wel kut dat je daar op het perron moet inchecken, voortaan beter opletten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoef niet in te checken met studenten tegoed?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Je bent niet de enige


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn chocolademelk is ook al op.(no_chears)
    En wat naaiend van die conducteurs. >>
    Ze pakken altijd the good guys. (no_chears)
    In plaats van dat ze nou eens de aso's gingen aanhouden, nee...

    Moriarty schreef:
    Oh dat is inderdaad kut. En het slaat ook nergens op dat je toch moet inchecken terwijl je een studenten ov kaart hebt :/
    en ik ga ook bijna elke dag langs laan van NOI lol


    Jaaa, laat staan dat ze je een boete ervoor geven, vooral aangezien ze kunnen zei ndat ik bijna altijd incheck D:


    quidquid excusatio prandium pro

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik hoef niet in te checken met studenten tegoed?


    Heb je het over trein of bus? Trein is namelijk nog niet verplicht, dat wordt pas vanaf 1 januari verplicht


    quidquid excusatio prandium pro

    LOVEANNABETH schreef:
    Ik hoef niet in te checken met studenten tegoed?


    Wel bij bussen en trams enzo. Alleen niet bij treinen, al moet het blijkbaar wel vanaf januari volgend jaar :|


    As travars

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Damn, ik wou net van jou stelen xD
    Ik ook niet als het zo doorgaat D:


    Als je geluk hebt dan kan ik nog wel een kartonnen doos voor je regelen, niet verweg van de mijne (cat)
    Mijn dag was btw ook niet perfect, had een 9.2 voor muziek, haalt mijn gemiddelde omlaag (joehoe)


    i put the fun in funeral