• Ik heb een boel pech vandaag.

    Ten eerste heb ik vandaag op de terugreis van universiteit een boete van 40 euro gekregen. Ik was namelijk op laan van NOI vanaf mijn trein naar de Erasmuslijn gerend. In de haast was ik vergeten dat je bij de erasmus lijn niet in het voertuig in kunt checken. Dat moet namelijk op het perron, in tegenstelling tot IEDER ANDERE OVVOERTUIG EVER. Met uitzondering van de trein. Maar de Erasmuslijn is geen trein. Treinen hebben wc'splaszakken.
    Ik werd ook onmiddelijk besprongen door 3 conducteurs, en toen kreeg ik een boete. Ze waren niet echt onder de indruk van mijn uitleg helaas. En gratis studentenreizen maakt ook niet uit als je niet incheckt. FSo. Ze waren niet vrolijk geworden van hun ongeoorloofde vrije dag gisteren (na die opmerking moest ik heel snel vluchten voor ik een tweede boete kreeg, maar fuck hun, dit vond ik echt niet cool)

    Verder is mijn nieuwe accu aangekomen. Gisteren deed hij het prima. Dacht ik. Na een nacht laden was ie maar tot 9% opgeladen. Ik dacht dat het een foute melding was, dus ik gebruikte die accu gewoon, maar na 10 minuten viel hij toch uit. Heb hem nu weer ruim 2 uur aan de lader gehangen, genoeg om die vorige accu bijna vol te laden. Nu laadt hij alleen maar tot 5%. Het kutte is dat ik het doosje heb weggegooid omdat ik dacht dat hij het gewoon deed. En op de site staat dat retourneren alleen gaat in de originele verpakking. Ik heb voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd.
    EDIT: Het is een laptop accu voor de laptop die ik nodig heb voor mijn les.

    Maar goed, met een beetje pech ben ik in een dag 40 euro aan boete en 55 euro voor een adapter kwijt.

    Verder heb ik me verslapen en is mijn chocomelk op. Boohoo!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:08 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Heb je het over trein of bus? Trein is namelijk nog niet verplicht, dat wordt pas vanaf 1 januari verplicht

    Trein(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Audacity schreef:
    (...)

    Als je geluk hebt dan kan ik nog wel een kartonnen doos voor je regelen, niet verweg van de mijne (cat)
    Mijn dag was btw ook niet perfect, had een 9.2 voor muziek, haalt mijn gemiddelde omlaag (joehoe)


    Krijg ik er chocomel bij?

    Heb je een 10 voor muziek? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat is klote, hoewel ik die opmerking over gister wel epic vond (:

    Ik had vandaag AL mijn huiswerk gemaakt en voor de verandering heeft geen enkele leraar het vandaag gecontroleerd. Nu ben ik best teleurgesteld, haha.

    Wat voor accu-dinges heb je nodig trouwens? Mijn laptop is toch definitief naar de klote (no_chears)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 16:21 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the


    It's a hardknock life!


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Taize schreef:
    Dat is klote, hoewel ik die opmerking over gister wel epic vond (:

    Ik had vandaag AL mijn huiswerk gemaakt en voor de verandering heeft geen enkele leraar het vandaag gecontroleerd. Nu ben ik best teleurgesteld, haha.

    Wat voor accu-dinges heb je nodig trouwens? Mijn laptop is toch definitief naar de klote (no_chears)


    Een Asus accu voor de K50 serie laptops. F82


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Krijg ik er chocomel bij?

    Heb je een 10 voor muziek? D:


    Je krijgt er een hypotheek bij (cat)
    En nee, een 9.6 (wbw)


    i put the fun in funeral

    Ahw, arm ding... *heeft medelijden* :(


    Bad decisions make good stories.

    Audacity schreef:
    (...)

    Je krijgt er een hypotheek bij (cat)
    En nee, een 9.6 (wbw)


    een 9.6? D:
    Een echte expert merk ik. Jij vindt het dan ook vast wel leuk om es op mijn fluit te blazen ;D

    Wat zijn de hypotheekvoorwaarden/ (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, je hebt het gewoon verdiend.(joehoe)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    Haha, je hebt het gewoon verdiend.(joehoe)



    Listen to that song then jump in a fire :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Gut gut, wat heb ik toch een medelijden met je! zo overtuigend & OV- shitkaarten zijn gewoon kut, ik wil de strippenkaart terug. :B


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    RainbowDash schreef:
    (...)

    een 9.6? D:
    Een echte expert merk ik. Jij vindt het dan ook vast wel leuk om es op mijn fluit te blazen ;D

    Wat zijn de hypotheekvoorwaarden/ (cat)


    - -''
    Ik speel geen fluit, alleen gitaar, bas, piano, drums en microfoon (cat).

    Njerk hypotheek.. Voorwaarden... Geld en zo.. blabla party hard :Y)


    i put the fun in funeral

    RainbowDash schreef:
    (...)


    Listen to that song then jump in a fire :Y)


    I'm not ready to go to hell before you do. I'll go willingly as soon as I'm done with making your life on earth even worse than hell can possibly be.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben een keertje uit de trein gezet omdat ik dus (blijkbaar) niet goed had ingecheckt met mijn ov. Stond ik daar op een of ander vaag station. En ik was toen pas 14 ofzo. Toen moest ik huilen en is mijn vader me komen ophalen (:
    Ik heb nog heel veel chocolademelk, wil je een glas??


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    Ik ben een keertje uit de trein gezet omdat ik dus (blijkbaar) niet goed had ingecheckt met mijn ov. Stond ik daar op een of ander vaag station. En ik was toen pas 14 ofzo. Toen moest ik huilen en is mijn vader me komen ophalen (:
    Ik heb nog heel veel chocolademelk, wil je een glas??


    Jaaaa :9~


    quidquid excusatio prandium pro