• Vandaag op school had 1 meisje een Gucci riem om. Ik vroeg dus aan haar waarom. En toen zie ze omdat ik een 'Gucci girl' ben. En toen lachte iedereen haar dus uit. Omdat 'Gucci girl' in straattaal 'Golddigger' betekent. En zij dacht dus dat het een goeie betekenis had.

    Heb jij nog iets grappigs meegemaakt?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gucci, aha.

    Ja, een jongen uit mijn klas noemde me emo, en ik heb hem rete hard uitgelachen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    HILARISCH.
    & Ja ik heb wat grappigs meegemaakt vandaag.


    Me so good.

    Lol, das wel even faal.
    Khad rijles vandaag, moest ik door die mist heen rijden. Mijn rij-instructeur ging een foto maken van de mist en op twitter zetten. Dat was best wel grappig XD?


    Life is hard and then we die

    Hahaha. Oh wacht, dit is niet grappig.
    Niet iedereen kan dat belachelijke straat taaltje.
    Waarom vraag je dat überhaupt?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 18:03 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Wat jij grappig vind
    nothing personal btw, I'm in a bad mood, nothing is funny atm.

    Iets grappigs? Niet direct.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ha-ha?
    Serieus, waarom vraag je waarom iemand een bepaalde riem omheeft? Alsof het iets uitmaakt? Die dingen dienen om je broek omhoog te houden hoor. Ik vraag toch ook niet naar jou riem?


    Your make-up is terrible

    Nee, eigenlijk niet. Had een hele saaie dag vandaag.


    <3

    doohickey schreef:


    Shoganai i ne~

    Oh mensen, wat zijn jullie weer gigantisch fucking sneu bezig vandaag (bloos) Grow up.

    OT: Uh nee.


    -

    Helemaal vaag dat je gaat vragen waarom ze dat draag.. Ik bedoel ik vraag toch ook niet aan je waarom je die broek aan heb?
    Mja, zal wel normaal wezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Ha-ha?
    Serieus, waarom vraag je waarom iemand een bepaalde riem omheeft? Alsof het iets uitmaakt? Die dingen dienen om je broek omhoog te houden hoor. Ik vraag toch ook niet naar jou riem?

    Laat haar dat lekker vragen als ze dat wil :'D Wat is daar mis mee.


    -

    Nou en?
    Golddigger zijn is cool, want dan heb je veel geld. (cat)


    SLOAN.

    Girl, what's your problem?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!