• Vandaag op school had 1 meisje een Gucci riem om. Ik vroeg dus aan haar waarom. En toen zie ze omdat ik een 'Gucci girl' ben. En toen lachte iedereen haar dus uit. Omdat 'Gucci girl' in straattaal 'Golddigger' betekent. En zij dacht dus dat het een goeie betekenis had.

    Heb jij nog iets grappigs meegemaakt?

    Genius schreef:
    (...)
    Laat haar dat lekker vragen als ze dat wil :'D Wat is daar mis mee.


    Ik vind het een rare vraag. Ik ga toch ook niet vragen waarom ze die riem omheeft of waarom ze die schoenen aanheeft? Als diegene dat wilt dragen, moet ze dat lekker doen, dat zijn haar zaken toch helemaal niet?


    Your make-up is terrible

    Wtf, doe eens niet zo lullig tegen haar >.<

    OT: Uhm, nee. Mijn dag was saai 8D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Genius schreef:
    Oh mensen, wat zijn jullie weer gigantisch fucking sneu bezig vandaag (bloos) Grow up.

    OT: Uh nee.
    Jup, dat dus.


    Life is hard and then we die

    whahaha, dat faalt bestwel hard.
    ja een jongen uit klas die zei dat de wiskunde leraar de kerstman was.
    een nieuwe jongen vroeg of dat waar was, zegt mijn vriendin, ahaha jij bent dommer dan ik. daarna loopt ze tegen een jongen aan en valt ze om en valt die jongen zowat op haar, wij gingen echt helemaal stuk whaha


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Ik kwam vandaag iemand tegen in de bus en we raakten wat aan de praat enz. En toen zei hij ineens: 'Wow. Zwarte nagels. Ben je emo?' LOLOLOL


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het een rare vraag. Ik ga toch ook niet vragen waarom ze die riem omheeft of waarom ze die schoenen aanheeft? Als diegene dat wilt dragen, moet ze dat lekker doen, dat zijn haar zaken toch helemaal niet?


    Het is wat anders als je zou zeggen: "OH EM GEE, Is dat een échte Gucci? Welke collectie? Oh meid, ik móét met jou gaan shoppen joh!". Dat zou ik nog erger vinden. Idd, het zijn haar zaken niet. Vandaag ook, vroeg iemand of ik toevallig ook bloed dronk. Like dafuq...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    omg wat iheeft iedereen zijn jullie ofzo chagie. serious als zij lol heeft laat haar lekker. Oke ik kan daar dus neit tegen. Reageer dan gewoon NIET. Ik vond het ewel lachwenkend. Ehm ben vandaag 3x gestruikeld, van men stoel geflikkerd en nog wat dingetjes zoals altijdxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het een rare vraag. Ik ga toch ook niet vragen waarom ze die riem omheeft of waarom ze die schoenen aanheeft? Als diegene dat wilt dragen, moet ze dat lekker doen, dat zijn haar zaken toch helemaal niet?

    Ze vraagt toch niet om wat jij van die vraag vind. Hou je mening lekker voor je en reageer gewoon normaal op dit topic, ondanks dat het van Hale is.


    -

    Serieus? kansloos. Waarom vraag je dat? Ben je dan zo popie jopie op school? Leid jij alleen maar een leven dat drama en ''getto'' is? Ik weet niet maar volgends mij zoek jij echt aandacht.

    Ik probeerde nog aardig te zijn maar dit gaat mij te ver sorry.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    Serieus? kansloos. Waarom vraag je dat? Ben je dan zo popie jopie op school? Leid jij alleen maar een leven dat drama en ''getto'' is? Ik weet niet maar volgends mij zoek jij echt aandacht.

    Ik probeerde nog aardig te zijn maar dit gaat mij te ver sorry.

    Waarom zou je het niet vragen? Misschien is dat wel normaal voor haar. Waar bemoei jij je eigenlijk mee, een meisje veroordelen dat je niet kent. Je reageert alleen zo omdat je de topicmaakster niet mag. Like, reageer dan niet ofzo.

    OT: Nope, vandaag was saai.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Louisaaa schreef:
    Serieus? kansloos. Waarom vraag je dat? Ben je dan zo popie jopie op school? Leid jij alleen maar een leven dat drama en ''getto'' is? Ik weet niet maar volgends mij zoek jij echt aandacht.

    Ik probeerde nog aardig te zijn maar dit gaat mij te ver sorry.



    Wat gaat je te ver?

    Dat ik aan iemand vraag waarom ze een bepaalde riem om haar buik heeft?

    Assassin schreef:
    Ha-ha?
    Serieus, waarom vraag je waarom iemand een bepaalde riem omheeft? Alsof het iets uitmaakt? Die dingen dienen om je broek omhoog te houden hoor. Ik vraag toch ook niet naar jou riem?


    Ex astris, sciencia

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Het is wat anders als je zou zeggen: "OH EM GEE, Is dat een échte Gucci? Welke collectie? Oh meid, ik móét met jou gaan shoppen joh!". Dat zou ik nog erger vinden. Idd, het zijn haar zaken niet. Vandaag ook, vroeg iemand of ik toevallig ook bloed dronk. Like dafuq...

    oke hierdor lag ik ff helemaal plat. Mijn ouders zeggen dat ik wreido ben omda ik tiwlight gek ben. Mijn broer dacht leuk te zijn'Jemig je hebt koude handen ben je een vamp ofoz' ik keek hem vijandig aan. Ik vind met bloed spelen leuk:X


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    .
    Cup34
    badges

    2417
    posts.Cup zei op 21 nov 2011 - 18:14:

    Ik probeerde nog aardig te zijn maar dit gaat mij te ver sorry.

    Waarom zou je het niet vragen? Misschien is dat wel normaal voor haar. Waar bemoei jij je eigenlijk mee, een meisje veroordelen dat je niet kent. Je reageert alleen zo omdat je de topicmaakster niet mag. Like, reageer dan niet ofzo.

    OT: Nope, vandaag was saai. .



    Ik mag haar best maar weetje ik kan er niet tegen als iemand wat vraagt, en dan iemand gewoon uitlacht. Dat vind ik persoonlijk nog gewoon niet cool.


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Ik mag haar best maar weetje ik kan er niet tegen als iemand wat vraagt, en dan iemand gewoon uitlacht. Dat vind ik persoonlijk nog gewoon niet cool.

    Ze lachte niet om de riem, maar om de uitspraak. Achja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."