• Ik zit hier al 3 dagen thuis met de buikgriep en het gaat er maar niet op vooruit. Ik ben constant duizelig, kan niet slapen, heb maagpijn, koorts en als ik iets eet zit ik na 5 minuten met m'n hoofd boven het toilet.
    Wie is hier nog ziek en wat heb je?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Chronische verkoudheid. (cat)
    Beterschap!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:02 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog niet, maar dat kan nooit lang meer duren. Ik voel me niet echt gezond namelijk
    Beterschap jij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn broer-_-
    sterkte(flower)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik ben nooit ziek :Y)
    Beterschap!

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 19:03 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben bijna nooit ziet ^^.
    Beterschap ^^


    Shoganai i ne~

    Ik ben meestal alleen verkouden. Maar beterschap.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aife schreef:
    Chronische verkoudheid. (cat)
    Beterschap!


    Ouch, m'n moeder heeft dat ook, en waarschijnlijk staat me dat ook te wachten binnen een paar jaar..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Verkoudheid, die eerder wel vrij zwaar was, maar nu is het zo goed als over, heb alleen nog wat hoofdpijn. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    ik ben er net van af, ik had het 2 weken.. Sterkte!(flower)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Sicko hier ;'(


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Verkouden en ik heb waarschijnlijk mijn stuitje gekneusd, maar ik ben niet echt ziek dus (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb een verrekte spier in mn rug wat me hele dag verkloot :( en ik nies zo'n 10 x per dag...


    What by Zeus' beard is going on????

    phoew. ik ben eens 3 weken ziek geweest. O.o Mijn mam maakte zich ontzettend veel zorgen omdat ik amper iets van eten naar onder kreeg, en ik ben al mager. >.<

    Maar op het moment heb ik last van mijn kaak, aan de rechterkant. 2 verstandskiezen zijn gisteren weggesneden. >.<

    AUWIE! :(

    Maar beterschap! (flower)


    Love don´t break me.