• Vandaag op school had 1 meisje een Gucci riem om. Ik vroeg dus aan haar waarom. En toen zie ze omdat ik een 'Gucci girl' ben. En toen lachte iedereen haar dus uit. Omdat 'Gucci girl' in straattaal 'Golddigger' betekent. En zij dacht dus dat het een goeie betekenis had.

    Heb jij nog iets grappigs meegemaakt?

    Escritura schreef:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Nja, eigenlijk vind ik het niet echt lachwekkent, sorry.

    Vandaag heb ik eigenlijk niet veel grapwekkend meegemaakt.. Mijn dag was super saai..(no_chears)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Escritura schreef:

    Serieus reageer normaal.. Als je het niet grappig vind hou het dan lekker voor jezelf en maak er niet zo'n issue over, na 1 zin weten we het ook wel hoor.


    En nee. Niks leuks vandaags. Verveel me eigenlijk de pleuris.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    In mijn klas enkele jaren geleden zat een meisje en de leerkracht geschiedenis was bezig over -ik denk dat het goden waren- die een kind maakten.
    Om het deftig te houden zei ze: 'En toen kochten ze dus een kindje' (ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België zeggen we "ze heeft een kindje gekocht" ipv "ze is bevallen")
    waarop dat meisje heel serieus zei 'ze kunnen er toch ook zelf één maken?'


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hoe raar ik het ook vind dat je iemand vraagt wáárom ze een bepaalde riem draagt, 't zal waarschijnlijk wel normaal zijn daar, ik bedoel; je weet maar nooit met Hale, niet negatief ofs, dáár buiten is er niets grappigs bij mij gebeurt. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Faal (':

    Vandaag was eigenlijk vrij saai, ik moest alleen heel hard lachen toen een jongen zei dat hij Twilight wilde lezen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hihi, fail.
    Nou, een jongen uit mn klas zei tegen mn mentrix dat ze op Jack Sparrow leek, omdat ze dreadlocks heeft. En toen moest k lachen (=

    [ bericht aangepast op 21 nov 2011 - 22:33 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ik dacht dat jij zo'n merkjestyp was? :')

    En ja, heb wel wat grappigs meegemaakt vandaag ja. :')


    ars moriendi

    Mijn leven is één groot lachfestijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Oke serieus, ik weet niet of het jullie opgevallen is. Maar links boven in, onder QUIZLET, staat 'Laat zien wie je bent'. En zodra Hale laat zien wie ze is wordt ze gewoon de grond in geboord. Het maakt gewoon niet uit wat ze zegt, alles is gewoon fout. En om heel eerlijk te zijn, van sommige mensen hier had ik wel beter verwacht.

    OT: nope, niks lachwekkends gehad vandaag. Ik ben de hele dag met m'n PO voor maatschappijleer bezig geweest.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Er is bij mij niks grappigs gebeurd, behalve dat er een boterham met kaas op mijn hoofd is gevallen (vanuit de lucht).


    Today will be Girl's Day party with you~

    Haha, had wel een funny momentje ja. We waren bij handarbeid, en de docent was aan het uitleggen over goud, zilver staal enzo. Dus dat meisje achter me zei van, 'Ik heb een gouden ring, maar hoe kan het gebogen zijn blabla' Toen zei die vrouw, 'daar zit een goudlaag omheen ofzo', *ik luister nooit in de les* en toen zei de vrouw dus van, 'Als er een nummertje op staat zit er een goudlaag omheen, kijk maar even' Toen ging ze in haar ring kijken zei ze van, 'Er staat iets in, maar ik kan niet lezen wat' Ik zo, 'Made in China' & toen ging echt de hele klas stuk. En ja, vond ik wel even een funny momentje today (:

    Referee schreef:
    Oke serieus, ik weet niet of het jullie opgevallen is. Maar links boven in, onder QUIZLET, staat 'Laat zien wie je bent'. En zodra Hale laat zien wie ze is wordt ze gewoon de grond in geboord. Het maakt gewoon niet uit wat ze zegt, alles is gewoon fout. En om heel eerlijk te zijn, van sommige mensen hier had ik wel beter verwacht.

    OT: nope, niks lachwekkends gehad vandaag. Ik ben de hele dag met m'n PO voor maatschappijleer bezig geweest.


    +'je van mij hiervoor.