• Vandaag op school had 1 meisje een Gucci riem om. Ik vroeg dus aan haar waarom. En toen zie ze omdat ik een 'Gucci girl' ben. En toen lachte iedereen haar dus uit. Omdat 'Gucci girl' in straattaal 'Golddigger' betekent. En zij dacht dus dat het een goeie betekenis had.

    Heb jij nog iets grappigs meegemaakt?

    Hale, ik vind jou best grappig.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Oke het zal wel, ik mond nu lekker mijn mond en ga verder pannenkoeken eten.

    Sorry.


    Some angels have no wings.

    Waar ik kom is het altijd grappig. 8D.


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh jeez, wat een kinderen kunnen jullie zijn. (no_chears)
    't Niveau is weer eens laag, en dan heb ik 't niet over dat van Hale. Zeer zeker niet, want 't enige wat ze doet is vragen of wij ook wat grappigs hebben meegemaakt.
    Aight. Vandaag had ik op school een zeer verhelderend gesprek over nieuwjaarsduiken en krimpende balzakken, verder not much has happened :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Neh, mijn dag was nogal random.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vraag me nog steeds af wat er geweldig is aan een Gucci riem? Is het niet zo dat in ghetto's nog steeds de broek laag wordt gehouden, of was dat alleen bij jongens?


    SLOAN.

    C18 schreef:
    Oh jeez, wat een kinderen kunnen jullie zijn. (no_chears)
    't Niveau is weer eens laag, en dan heb ik 't niet over dat van Hale. Zeer zeker niet, want 't enige wat ze doet is vragen of wij ook wat grappigs hebben meegemaakt.

    Aight. Vandaag had ik op school een zeer verhelderend gesprek over nieuwjaarsduiken en krimpende balzakken, verder not much has happened :]



    Nah, heb niet echt iets meegemaakt. Waren een aantal jongens stoned in de klas, dus die hadden de slappe lach. Oh en een conducteur viel uit de trein, dat was ook wel grappig. :W


    To infinity and beyond •

    Euhm, we moesten uit het studentenrestaurant naar buiten en ik en een vriendin dachten dat de deuren automatisch waren. Zegt een vriend 'je moet op die knop duwen' en ik doe het nog wel ook. Haha. Het was één of andere evacuatieknop :x
    De deuren moest je dus gewoon openduwen. Lekker fail :'D
    Maar zij vonden het wel hilarisch


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible zei op 21 nov 2011 - 18:33:

    Euhm, we moesten uit het studentenrestaurant naar buiten en ik en een vriendin dachten dat de deuren automatisch waren. Zegt een vriend 'je moet op die knop duwen' en ik doe het nog wel ook. Haha. Het was één of andere evacuatieknop :x
    De deuren moest je dus gewoon openduwen. Lekker fail :'D
    Maar zij vonden het wel hilarisch .



    Out die is wel geniaal bedacht ^^


    Some angels have no wings.

    Genius schreef:
    (...)
    Ze vraagt toch niet om wat jij van die vraag vind. Hou je mening lekker voor je en reageer gewoon normaal op dit topic, ondanks dat het van Hale is.


    Als ze niet wilt dat iemand erop reageert moet ze het ook niet in een topic zetten, lijkt me. Als ze het er wel inzet, kan ze reacties verwachten, zowel positief als negatief. Ik vind sowieso dingen met betrekking tot merken idioot, maakt niet uit van wie het is. Ik vind het enorm sneu dat ze haar gaan uitlachen omdat ze door de sociale druk van Hale en haar populaire vriendjes, als ik het zo begrijp, merkkleding moet dragen en het dan fout doet. Wij mogen haar niet uitlachen maar zij mag een ander wel uitlachen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Als ze niet wilt dat iemand erop reageert moet ze het ook niet in een topic zetten, lijkt me. Als ze het er wel inzet, kan ze reacties verwachten, zowel positief als negatief. Ik vind sowieso dingen met betrekking tot merken idioot, maakt niet uit van wie het is. Ik vind het enorm sneu dat ze haar gaan uitlachen omdat ze door de sociale druk van Hale en haar populaire vriendjes, als ik het zo begrijp, merkkleding moet dragen en het dan fout doet. Wij mogen haar niet uitlachen maar zij mag een ander wel uitlachen?


    Ik draag geen merken.

    Het enige wat ik van een merk heb zijn mijn hakken van chanel en die heb ik zelf kado gekregen.

    En ik lachte haar niet daarom uit. Maar vanwege haar antwoord.

    Wow, wtf. Alleen maar, omdat Hale 't is die dit zegt... zou iemand anders dit zeggen, dan zou er niet zoveel gezeik zijn... :'D Srsly.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Assassin schreef:
    Ha-ha?
    Serieus, waarom vraag je waarom iemand een bepaalde riem omheeft? Alsof het iets uitmaakt? Die dingen dienen om je broek omhoog te houden hoor. Ik vraag toch ook niet naar jou riem?


    I was an angel living in the garden of evil

    Hale schreef:
    (...)

    Ik draag geen merken.

    Het enige wat ik van een merk heb zijn mijn hakken van chanel en die heb ik zelf kado gekregen.

    En ik lachte haar niet daarom uit. Maar vanwege haar antwoord.


    En dat vind ik enorm lullig.
    Die Chanelhakken moet je wel vaak benadrukken wat laat zien hoeveel je erom geeft.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    En dat vind ik enorm lullig.
    Die Chanelhakken moet je wel vaak benadrukken wat laat zien hoeveel je erom geeft.


    Omdat ik het in een gedicht zette?