• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Troll schreef:
    (...)

    Maak er dan gewoon zelf een :Y)

    Kan ook :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Escritura schreef:
    (...)

    ... Het was een gewone vraag hoor. o.O

    On-topic: ik vind het liedje niet erg mooi, mijn smaak niet, maar wel lief.

    Het klonk in mijn oren als "Als ze het nummer niet zelf heeft geschreven is het ook meteen niet meer mooi". En ik weet niet, ik raak een beetje opgefokt door dit topic :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    RainbowDay schreef:
    *ka topic niet vinden * D:

    Duck



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Frigga schreef:
    (...)
    Dat is ook zo, ik vroeg het me alleen af. Want als een ander het geschreven heeft heb ik ook veel respect voor diegene.

    Ah zo :') Sorry.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het lief van haar, maar er gebeuren zoveel vreselijke dingen in de wereld, mensen worden op de meest gruwelijke manieren vermoord, als ze voor één iemand zouden zingen horen we eigenlijk voor iedereen te zingen, en dat word ook niet gedaan.. Al met al is het natuurlijk wel een mooi gebaar.


    Believe in yourself.

    Cup schreef:
    (...)
    Ah zo :') Sorry.

    Geef niet, ik snap je reactie wel. Ik zou waarschijnlijk het zelfde gedacht hebben.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Kan ook :Y)


    ^^


    26 - 02 - '16

    We should make a song for Hale.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    We should make a song for Hale.

    Te laat, al gedaan in één van d'r eerste topics (cat)


    Let it come and let it be

    Countenance schreef:
    (...)
    Te laat, al gedaan in één van d'r eerste topics (cat)

    (cat) *nieuwsgierig*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het knap dat ze dat nummer zo hebben gemaakt, ikzelf zou 't niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:14 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Assassin schreef:
    We should make a song for Hale.


    Een rap, omdat ze dat zo geweldig vind, toch?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    RainbowDay schreef:
    (...)
    (cat) *nieuwsgierig*

    Moet je even een paar maanden teruggaan naar de tijd dat ze nog 'Raplove' heette en dan in een topic met een nummer waarin zo'n gast zingt: 'Zaka ik kom klaar', good luck :"D


    Let it come and let it be

    Assassin schreef:
    We should make a song for Hale.

    Someone write the lyrics, I'll sing it and play my ukelele with it. Then we will all meet and become famous.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mensen even serieus. Ik snap sommige hun reactie wel. Oké er sterven veel mensen en de ene zijn dood is niet erger dan de andere. Dat ligt er ook aan wie er sterf , als een naaste sterft ligt dat gevoeliger dan dat bijvoorbeeld iemand van 2 dorpen verder op die je helemaal niet kent sterft. Elke dood is erg , maar daar ging het nu niet om. Het ging om het liedje dat Hale plaatste en ze deed daar toch niks verkeerds mee? Oké sommige mogen haar niet zo , maar reageer hier dan ook niet op. Zo vermijd je de conflicten. E, iedereen steekt ook de schuld op Hale , maar dat is niet zo. Oké ze zegt niet altijd alles op een even vriendelijke manier , maar doen jullie dat wel altijd? Oké kanker is niet minder erg dan dat van Milly, kanker is daar ook niets mee te vergelijken , maar het gaat er gewoon om dat er mensen zijn die een eerbetoon aan Milly willen geven , daarvoor hebben ze ook dat liedje gemaakt , als eerbetoon en als verwerking.
    Maar echt serieus ik zie hier 16 pagina's ruzie.. En ik zeg niet dat het 1 iemands fout is. Maar als we nou allemaal gewoon zouden beginnen met niet direct in de aanval te schieten dan zou dat al heel wat vermijden.

    Sorry moest dit gewoon even kwijt.

    On-Topic : Ik vind het knap gedaan , ik zou zoiets niet kunnen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 17:17 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey