• Ik zou dat nooit kunnen. Als ik mijn beste vriendin zou verliezen en dan op die manier. Ik zou waarschijnlijk stikken in mijn tranen als ik zou moeten rappen/zingen.

    Buddy schreef:
    Oke het is zielig wat er met Milly is gebeurd. Maar dat is nu bijna anderhalf jaar geleden. Het leven gaat door. Ik kan er nu niet meer om rouwen hoe lullig het klinkt. Als ik om iedereen moet rouwen die dood is...


    Forever Sad...
    Met je eens hoor, daar niet van. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chimera schreef:
    (...)
    Dat vind ik wel sneu voor Hale.



    HA-HA-HA. nee serieus, die was wel even goed xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hale schreef:
    What the flying fuck heb ik nu eigenlijk verkeerd gedaan?

    Met dit topic niets.
    Over het algemeen, je hebt een tijd lang "onzinnige" topics gemaakt, mensen werden daar gel van en zo gingen ze zich aan jou irriteren. Daarom denken ze gelijk als ze Hale zien "oh weer zo'n kut topic", ook al is dat niet zo.
    Ze hebben het met je gehad en gaan daarom meteen zeiken enzo.
    Niet iedereen, maar sommige wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Zodra ze reageerd op een topic krijgt ze te horen dat ze dat maar beter niet kan doen en als ze niet doet krijgt ze dit.


    Meid, ze heeft al zoveeeeeeel topics aangemaakt, en ze heeft zoveeeeeeeeel negatieve reacties gekregen. What the fuck is she thinking? Waaaaarom doet ze nog moeite om een topic aan te maken. Ik zeg; laat haar lekker reageren, ik luister toch ook niet naar iemand als ie tegen me zegt dat ik moet stoppen met reageren? wat gaan ze doen? de capslock-toets gebruiken?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Bijna.

    Gewoon bijna mijn levensdoel bereikt.
    (joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CH schreef:
    (...)


    HA-HA-HA. nee serieus, die was wel even goed xD

    Pardon?

    NOURRY schreef:
    (...)

    Meid, ze heeft al zoveeeeeeel topics aangemaakt, en ze heeft zoveeeeeeeeel negatieve reacties gekregen. What the fuck is she thinking? Waaaaarom doet ze nog moeite om een topic aan te maken. Ik zeg; laat haar lekker reageren, ik luister toch ook niet naar iemand als ie tegen me zegt dat ik moet stoppen met reageren? wat gaan ze doen? de capslock-toets gebruiken?



    .off-topicness: i wanna watch Star Trek now.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Epitaph schreef:
    (...)
    Gewoon bijna mijn levensdoel bereikt.
    (joehoe)

    Dan ben je nog sneuer dan ik dacht.


    Ik ben gemeen xoxo

    Omg, pagina 14 al D:.
    Nog steeds ruzie hier?
    Zo ja, duck(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Epitaph schreef:
    (...)
    Gewoon bijna mijn levensdoel bereikt.
    (joehoe)


    Haha, ben jij echt wel 19?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Epitaph schreef:
    (...)
    Gewoon bijna mijn levensdoel bereikt.
    (joehoe)


    Als je je levensdoel bereikt hebt krijg je gelijk een nieuwe van mij: Een zak wokkels halen zodat ik verder kan eten. :W


    26 - 02 - '16

    Asmodeus schreef:
    (...)
    Dan ben je nog sneuer dan ik dacht.


    ... :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Chimera schreef:
    (...)
    Pardon?



    Waarschijnlijk meen jij het zó erg dat ik het zó sacastisch opvat. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    RainbowDay schreef:
    Omg, pagina 14 al D:.
    Nog steeds ruzie hier?
    Zo ja, duck(cat)




    I introduce to you, seductive duck.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mensen, wat heeft dit voor nut?
    Als je met elkaar wilt discussiëren dan gebruik je maar de gastenboeken. Daarvoor zijn ze.