• Ik heb toestemming voor mijn Dichtwedstrijd *O*
    Wat is de bedoeling:
    Jullie krijgen opdrachten waar je een gedicht over moet maken. De tijd die je er voor krijgt verschilt van opdracht to opdracht. Maar het zal meestal tussen de 1 en 2 weken zijn.
    Er zullen 4-5 ronde's zijn. Dat hangt af van het aantal deelnemers.
    Er valt niemand af. Ik tel in de laatste ronde alle punten bij elkaar op om te kijken wie de winnaar is.
    Wat kan je winnen:
    De eer en vermelding op mijn profiel
    Jury:
    ik heb geen jury nodig
    Deelnemers:
    Ik zoek 15-20 actieve deelnemers
    Anhysbys
    KrachUitstel tot 20 Januari
    XDarkWingsXIngeleverd
    NialltreeIngeleverd
    MissSharp


    Uitstel:
    Als je een geldige reden hebt kan je uitstel krijgen. Dit moet je dan wel minimaal twee dagen voor het einde van de opdracht laten weten. Lever je niks in of niet op tijd en je hebt geen uitstel dan lig je eruit.
    Opdrachten:

    Opdracht 1
    Schrijf een gedicht over een stad. Bijvoorbeeld Amsterdam. Je moet mij laten weten welke stad je kiest en elke stad mag maar 1 keer worden gedaan.
    Inleverdatum: 10 December
    :P
    Opdracht 2
    Jullie moeten een nummer kiezen tussen 1 en 10. Bij elk nummer hoort een foto. Welke foto dat is kan je zien als je je nummer hebt gekozen, want dat zet ik de foto online in de story. Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft over dat plaatje. Staat er bijvoorbeeld een zonsondergang op dan schrijf je een gedicht over iets met zonsondergang.
    Inleverdatum: 3 Januari

    Opdracht 3:Halve Finale
    Jullie mogen weer nummers kiezen tussen 1 en 10. Dit keer hoort bij elk nummer een liedje. Welk liedje dat is kan je zien als je een nummer hebt gekozen want dan wordt het in de story gezet
    Inleverdatum: 18 Januari

    Opdracht 4: Finale!
    Schrijf een gedicht over dromen. Dat kan dus van alles zijn zolang het maar over dromen gaat.
    Inleverdatum: 5 Februari
    Link naar Story met de Gedichten en Beoordelingen

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 15:11 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2012 - 22:44 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    tialdaatje schreef:
    Ik moet huiswerk voor 3 weken vooruitmaken in 2 hele dagen. Zou je de opdracht er alsjeblieft op willen zetten??
    Ik zou dat heel erg waarderen!

    Misschien een PB'tje sturen? Aangezien ik niet het idee heb dat ze hier vaak kijkt.


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Misschien een PB'tje sturen? Aangezien ik niet het idee heb dat ze hier vaak kijkt.


    Ja dat zou ik wel even doen! Bedankt!

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Paylor heeft een berichtje aan mij terug gestuurd dat ze ze morgen (als het har lukt) online zal zetten:)
    Ik dacht ik meld het hier even. :)

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    Paylor heeft een berichtje aan mij terug gestuurd dat ze ze morgen (als het har lukt) online zal zetten:)
    Ik dacht ik meld het hier even. :)

    xx


    Dank je wel! :)


    One Who Travels A Higher Path.

    tialdaatje schreef:
    Paylor heeft een berichtje aan mij terug gestuurd dat ze ze morgen (als het har lukt) online zal zetten:)
    Ik dacht ik meld het hier even. :)

    xx

    Dank je!


    I can't even think straight.

    Nog nieuws?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nee volgensmij niet. ik ben al 3 uren met de opdrachten van bloem bezig. en ben denk ik nog wel 1,5 uur bezig. :(
    Zo nu en dan kijk ik even bij de opdrachten of die er al op dtaan. maar zo te zien heeft ze het wel druk met school. Dus dan komt het waarschijnlijk morgen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    maar in dit geval vraag ik (weer) om uitstel als de datum niet verandert wordt, want we zijn al 14 en we moeten het de 18e inleveren. En de opdracht is er nog steeds niet. en zie mijn topic bij school wat ik allemaal nog moet maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    maar in dit geval vraag ik (weer) om uitstel als de datum niet verandert wordt, want we zijn al 14 en we moeten het de 18e inleveren. En de opdracht is er nog steeds niet. en zie mijn topic bij school wat ik allemaal nog moet maken.


    Ze had me een bericht gestuurd dat ze de deadline gaat verplaatsen. (:


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Ze had me een bericht gestuurd dat ze de deadline gaat verplaatsen. (:


    ooh beter! Dank je wel voor het zeggen. Ik maakte me wel een beetje zorgen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    tialdaatje schreef:
    (...)

    ooh beter! Dank je wel voor het zeggen. Ik maakte me wel een beetje zorgen.


    Haha ja ik dus ook maar gelukkig zei ze dat. (:


    The sun will rise and we will try again.

    NiallTree schreef:
    (...)

    Haha ja ik dus ook maar gelukkig zei ze dat. (:


    en gelukkig meld jij dat:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sorry om een of andere reden komt dit topic niet meer automatisch boven staan als er gereageerd wordt, daarom zie ik het vaak niet
    En ik heb nu een hele drukke schoolweek achter de rug
    Ik heb alles beoordeeld en zal zo de nummers online zetten
    Heb je hierdoor mee tijd nodig? Meld dat dan even op tijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Alle nummers die ik voorbij heb zien komen staan nu online, ben ik jou vergeten? Meld Dat dan even


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Paylor schreef:
    Alle nummers die ik voorbij heb zien komen staan nu online, ben ik jou vergeten? Meld Dat dan even


    Mijn nummer is 2. Ik heb nu denk ik wel meer tijd nodig..

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:40 ]


    The sun will rise and we will try again.