• Ik wil, wanneer ik op mezelf woon, een boekenkast vol boeken hebben.
    En daarom ben ik al begonnen met boeken kopen in plaats van te lenen bij de bieb.
    Ik vind het gewoon fijn, I guess, om zelf boeken daadwerkelijk te hebben.
    Vooral als ze net nieuw zijn. <3
    Mensen verklaren me voor gek, but who cares. :W

    Wie heeft nog meer zoiets?

    Wij hebben alleen maar informatieve boeken thuis, want m'n moeder vindt het kopen van "gewone" boeken geldverspilling. Kreun. -.-'


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik hou niet van lezen en boeken zijn stom. Dus nee ik heb dat niet :'D


    -

    Ik heb een boekenkast vol boeken. (krul)

    Maar ik, mn vader, moeder en zus lezen echt veel. Alleen zijn mijn ouders overgestapt naar zo'n E-reader. (cat)
    Maar inderdaad, ik wil later ook echt een kamer met enorme boekenkasten en veel boeken en en.. gewoon een groot huis. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Whirlybird schreef:
    Ooo, dat heb ik ook! :'D Je zou kunnen zeggen da'k boeken spaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Chandler schreef:
    Een kleine kamer met van die mooie hoge houten boekenkasten en een grote rode fateuil waar je op kan zitten en lezen. En stiekem wil ik ook nog een hele grote filmverzameling [:

    Jep, me wants! *O*

    Later krijg ik alle boeken van mijn opa en ik heb zelf ook wel een paar honderd boeken. Dus ik ga ook zo'n enorme boekenkast kopen, haha! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Templesmith schreef:
    Later krijg ik alle boeken van mijn opa en ik heb zelf ook wel een paar honderd boeken. Dus ik ga ook zo'n enorme boekenkast kopen, haha! *O*

    Waauw awesome! Heb je echt al zo veel boeken? D:

    Dat wil ik ook ooit, maar voorlopig ga ik meestal naar de bib.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik moet dringend een nieuwe boekenkast kopen, lol. Al mijn boeken passen er niet meer in. D:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil later, de grootste kamer van het huis volzetten met boekenkasten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nieuwe boeken ruiken lekker (krul)


    Alis volat propriis.

    daar droom ik ook van.
    Ik ben nu ook al bezig.

    xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!