• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Templesmith schreef:
    Hij was toch biseksueel? Dat heb ik ergens gehoord, haha. :'D


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    STYLINSONNNNNN.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Brunito schreef:
    Al zou hij homo zijn, I don't care.

    Caribbean schreef:
    Ik weet dat niet, maar ik geloof wel dat hij iets voor Louis voelt. Hahahaa. (nerd)

    Epitaph schreef:
    (...)

    Learn the ways of sarcasm, bru. Ik heb geen zak met die 1D-gasten te maken, noch wil ik dat. Ik zet ook zo maar iets neer. Vind ze d'r gewoon uitzien als een stel neppe hipster-fags.
    (bloos)


    Even sreiues heb jij geen respect?

    Je kan het ook normaal zeggen.

    On:Ik zou het niet erg vinden om hem en 1 van de andere jongens samen te zien. Als het Niall maar niet is.


    Gay or straight, does it matter?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 10:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:


    Om het een beetje hard te zeggen :'D Het zou niets uitmaken, aldus mij (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    uh nee-

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 18:01 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    He isn´t as far as I know
    Maar ook al zou hij homo zijn, maakt het me nog niks uit :3
    En sowieso zijn hij en Louis gewoon goede vrienden


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Caribbean schreef:
    Ik weet dat niet, maar ik geloof wel dat hij iets voor Louis voelt. Hahahaa. (nerd)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Nightlock schreef:
    (...)

    Maar weet jij wat er allemaal in hun slaapkamer gebeurd?(wbw)

    *ligt dubbel van het lachen*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ja. Heel 1D is homo. Vandaar de bromances youknow(:


    Food.

    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    Levensgenieter.

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    En dat weet jij omdat?

    Mutilant schreef:
    HAHAHAHAHAHAHA
    -DEAD-
    HAHAHAHAHAHAHA


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales