• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Harry heeft toegegeven dat hij bi is. Ergens op tv.
    Ik weet alleen niet meer waar het staat ;3


    LifeLaughLove <3

    Hale schreef:
    (...)

    En dat weet jij omdat?


    Zoals ik al zei, dat kun je zien aan hun lichaamstaal, hoe ze zich voordoen bij de anderen, de kleine aanrakingen, de blikken die alles zeggen, alles. Ik zou het absoluut niet erg vinden als ze wel biseksueel zouden blijken. Ik twijfel af en toe nog, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook. Als je kijkt naar hoe ze er de laatste tijd uitzien, gemerkt dat Lou er slecht uitziet? Dat Harry een soort van afwezig is? Dat Zayn steeds onzekerder wordt? Ik denk dat het management er iets mee te maken heeft en het ook heeft gemerkt, dat ze te close zijn. Bromance kan een romance worden, ze zitten dagelijks op elkaars lip, wonen in hetzelfde huis, natuurlijk is er een kans dat er iets ontstaat.


    Levensgenieter.

    Hij is bi.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, dat kun je zien aan hun lichaamstaal, hoe ze zich voordoen bij de anderen, de kleine aanrakingen, de blikken die alles zeggen, alles. Ik zou het absoluut niet erg vinden als ze wel biseksueel zouden blijken. Ik twijfel af en toe nog, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook. Als je kijkt naar hoe ze er de laatste tijd uitzien, gemerkt dat Lou er slecht uitziet? Dat Harry een soort van afwezig is? Dat Zayn steeds onzekerder wordt? Ik denk dat het management er iets mee te maken heeft en het ook heeft gemerkt, dat ze te close zijn. Bromance kan een romance worden, ze zitten dagelijks op elkaars lip, wonen in hetzelfde huis, natuurlijk is er een kans dat er iets ontstaat.


    Ja die is er.

    Maar mijn beste vriendin is ook altijd hier.

    We slapen in hetzelfde bed,en ik knuffel haar en geef haar een kus op haar wang maar hoeft te bektenen dat ik verliefd ben.

    Nope.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Hale schreef:
    (...)

    Ja die is er.

    Maar mijn beste vriendin is ook altijd hier.

    We slapen in hetzelfde bed,en ik knuffel haar en geef haar een kus op haar wang maar hoeft te bektenen dat ik verliefd ben.


    Voel je alsjeblieft niet aangevallen, ik zeg dat het kán gebeuren. Ik ken namelijk wél mensen die het hebben meegemaakt. Ik zeg niet dat het altijd zo is, dus don't worry. Het is gewoon overduidelijk dat het bij zourry wel zo is.


    Levensgenieter.

    Larry Stylinson is real.


    dude, i can move my toes

    Epitaph schreef:
    Hij is Engels, kleedt zich als een fag, en gedraagt zich als een fag.
    Conclusie: Fag.
    Wat is fag? -leeft onder een steen-


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Frogger schreef:
    (...) Wat is fag? -leeft onder een steen-


    Homo.

    Harry heeft volgens mij ooit toegegeven dat hij bi is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Wow, wat een volwassen reacties hier. Al zou hij homo zijn, wat dan nog? Vinden jullie OneDirectionfangirls hem dan ineens niet leuk meer?


    ars moriendi

    Maysilee schreef:
    Harry heeft volgens mij ooit toegegeven dat hij bi is.


    Neen, dat is een bewerkte gif. Dat was tijdens de mode-show die de xfactor deelnemers mochten openenen. Het leek alsof Haz dat zei, en als je het in slowmotion afspeelt lijkt het ook echt zo, maar het is niet waar.
    Lou daarentegen heeft wel gezegd dat hij op mannen valt. Tijdens de making off van gby zei hij 'I LOVE MEN' en tijdens hun laatste sugarscape interview was er een awkward woordwisseling tussen de zourry triangle waarin Harry in zayns oor fluisterde 'that he's gay' haha.


    Levensgenieter.

    Nee hoor. Hij is gewoon voor de meisjes. (:
    Heb al genoeg gelezen en stuff om nu wel met zekerheid te zeggen dat hij voor de meisjes is.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nee hij is geen homo XD


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    I really don't give a fuck.


    Here & Now