• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    Volgens mij heb ik ooit een keer ergens gelezen dat hij bi is.

    but still.. If he is gay.. I DON'T CARE! Aha ik blijf hem leuk vinden(:


    What's so bad about being different?

    Eh- was hij niet bi ofzoiets?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.

    ok.. en dat weet jij op de manier van hoe ze naar elkaar kijken o_o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Brunito schreef:
    (...)
    ok.. en dat weet jij op de manier van hoe ze naar elkaar kijken o_o
    (

    Yesh dear, isn't it obvious?


    Levensgenieter.

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    ars moriendi

    Brunito schreef:
    Al zou hij homo zijn, I don't care.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CHOPSUEY schreef:
    (...)(

    Yesh dear, isn't it obvious?


    -facepalm-

    Sorry lads, diehard slashshipper.


    Levensgenieter.

    Soms hoor je wel dingen over relaties binnen One Direction? Ik zou het niet weten, ik ben absoluut geen fan. Ik zou het wel erg leuk vinden als hij homo was. Alle meiden kunnen dan wel bye bye zeggen. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    CHOPSUEY schreef:
    Sorry lads, diehard slashshipper.


    Gut kind. Dus als twee vrienden elkaar knuffelen en een kus geven zijn ze meteen 1 love?

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)

    Gut kind. Dus als twee vrienden elkaar knuffelen en een kus geven zijn ze meteen 1 love?


    Babe, for the last time. Ik richt me niet op jou in persoon, ik zeg alleen dat ik het ten eerste totaal niet erg zou vinden als ze een relatie zouden beginnen, ten tweede ben ik een diehard slashshipper dus ik zie dingen die een beetje raar zijn. Als Hazza over een flesje heen gaat met zijn hand en Lou kijkt naar zijn beweging denk ik gelijk dat ze die avond seks gaan hebben. Ik geloof gewoon, tenminste dat hoop ik en dat denk ik en ik ben absoluut niet de enige, dat er meer achter hun zogenaamde bromance zit. Ik schrijf verhalen over ze omdat ze het liefste koppel zijn in de hele wereld, en als je daar niet tegen kan, dan stop ik nu deze conversatie omdat die nergens op slaat.


    Levensgenieter.

    Me don't care.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Babe, for the last time. Ik richt me niet op jou in persoon, ik zeg alleen dat ik het ten eerste totaal niet erg zou vinden als ze een relatie zouden beginnen, ten tweede ben ik een diehard slashshipper dus ik zie dingen die een beetje raar zijn. Als Hazza over een flesje heen gaat met zijn hand en Lou kijkt naar zijn beweging denk ik gelijk dat ze die avond seks gaan hebben. Ik geloof gewoon, tenminste dat hoop ik en dat denk ik en ik ben absoluut niet de enige, dat er meer achter hun zogenaamde bromance zit. Ik schrijf verhalen over ze omdat ze het liefste koppel zijn in de hele wereld, en als je daar niet tegen kan, dan stop ik nu deze conversatie omdat die nergens op slaat.


    Het is niet dat ik er niet tegen kan maar je moet niet zo doordenken.

    Hale schreef:
    (...)

    Het is niet dat ik er niet tegen kan maar je moet niet zo doordenken.


    Ik ben niet de enige babe, geloof me. Ooit de slashfics op tumblr bekeken? Die op quizlet zijn er niets bij. :')


    Levensgenieter.