• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Ik ben niet de enige babe, geloof me. Ooit de slashfics op tumblr bekeken? Die op quizlet zijn er niets bij. :')


    Ja dat geloof ik wel en ja die heb ik gelezen maar ben na de eerste twee hoofdstukken afgehaakt.

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Ik ben niet de enige babe, geloof me. Ooit de slashfics op tumblr bekeken? Die op quizlet zijn er niets bij. :')

    Nee je bent zeker niet de enigste ik ben er ook een.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hale schreef:
    (...)

    Ja dat geloof ik wel en ja die heb ik gelezen maar ben na de eerste twee hoofdstukken afgehaakt.


    Dat is dan jouw keuze, laat de rest dan lekker in zijn of haar eigen dromen zitten. Okay? (:


    Levensgenieter.

    Ik ga als Stylinsonshipper mijn mond even houden.


    Felix

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Babe, for the last time. Ik richt me niet op jou in persoon, ik zeg alleen dat ik het ten eerste totaal niet erg zou vinden als ze een relatie zouden beginnen, ten tweede ben ik een diehard slashshipper dus ik zie dingen die een beetje raar zijn. Als Hazza over een flesje heen gaat met zijn hand en Lou kijkt naar zijn beweging denk ik gelijk dat ze die avond seks gaan hebben. Ik geloof gewoon, tenminste dat hoop ik en dat denk ik en ik ben absoluut niet de enige, dat er meer achter hun zogenaamde bromance zit. Ik schrijf verhalen over ze omdat ze het liefste koppel zijn in de hele wereld, en als je daar niet tegen kan, dan stop ik nu deze conversatie omdat die nergens op slaat.


    HAHA. Het is dat ik ook een Stylinson-shipper ben, anders zou ik dit bullshit vinden. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    NOURRY schreef:
    (...)

    HAHA. Het is dat ik ook een Stylinson-shipper ben, anders zou ik dit bullshit vinden. :')



    Levensgenieter.

    Volgensmij heeft Harry een relatie / aan het daten met dat 32 jarige mens van de X Factor? Of is dat alweer voorbij?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ezra schreef:
    Volgensmij heeft Harry een relatie / aan het daten met dat 32 jarige mens van de X Factor? Of is dat alweer voorbij?


    Caroline Flack is just their bread. Hahah.


    Levensgenieter.

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Caroline Flack is just their bread. Hahah.


    Ik volg het niet meer allemaal hoor, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    eeeeeeeeeeeeeeeeh.

    NO!
    (krul)

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.

    Dit... is de meest absurde theorie ooit! :'3
    Echt gast, what.the.hel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    CHOPSUEY schreef:
    (...)


    Yeaaah right. --

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 18:55 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Intelligence schreef:
    (...)
    Dit... is de meest absurde theorie ooit! :'3
    Echt gast, what.the.hel...

    Iemand die het met me eens is.

    CHOPSUEY schreef:
    Ik denk niet dat ze echt homo zijn. Maar Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar. Je kan het zien aan hoe ze naar elkaar kijken, met hun lichaamstaal wanneer ze samen zijn, en hoe ze reageren tijdens bepaalde vragen of opmerkingen enz. Zijn ze homo? Ik geloof van niet. Ik denk dat alleen met elkaar zouden gaan, of een meisje. Ik had het hier laatst met iemand over en ze zei 'Hoe kan je hetero zijn, maar wel verliefd zijn op iemand van hetzelfde geslacht.' Nou, dat is mogelijk. Het gebeurt heel veel mensen. Ze worden verliefd op hun beste vriend(in) van hetzelfde geslacht, maar dat is ook de enige persoon waar ze zich bij kunnen voorstellen. Dus ja, Harry, Louis en Zayn zijn verliefd op elkaar, maar ze zijn hetero.

    Heb je serieus door wat je hier hebt neer gezet? Want dat klopt dus van geen kant:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ezra schreef:
    Volgensmij heeft Harry een relatie / aan het daten met dat 32 jarige mens van de X Factor? Of is dat alweer voorbij?


    Ja, hij date met haar (krul)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 7:09 ]


    Not all those who wander are lost.