• omg,
    ik heb dus 1 grote vraag...
    IS het waar dat Harry styles homo is?
    en als je ja zegt, kan je het dan bewijzen? ;x

    want ik hoor soms dat hij homo is maar ik geloof het niet zo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life isn't about finding yourself, it's about creating yourself. -Unplugged

    CHOPSUEY schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, dat kun je zien aan hun lichaamstaal, hoe ze zich voordoen bij de anderen, de kleine aanrakingen, de blikken die alles zeggen, alles. Ik zou het absoluut niet erg vinden als ze wel biseksueel zouden blijken. Ik twijfel af en toe nog, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook. Als je kijkt naar hoe ze er de laatste tijd uitzien, gemerkt dat Lou er slecht uitziet? Dat Harry een soort van afwezig is? Dat Zayn steeds onzekerder wordt? Ik denk dat het management er iets mee te maken heeft en het ook heeft gemerkt, dat ze te close zijn. Bromance kan een romance worden, ze zitten dagelijks op elkaars lip, wonen in hetzelfde huis, natuurlijk is er een kans dat er iets ontstaat.

    Louis en Harry zijn de enige die samen wonen :3
    Maar je hebt wel gelijk, ik heb dat gevoel ook hoor

    [ bericht aangepast op 25 nov 2011 - 19:05 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat zie je toch meteen *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Lol, happy married with Louis.


    "Today was a very busy week for us." - Niall Horan.

    HAPPLE schreef:
    (...)

    Zoals ik al zei, dat kun je zien aan hun lichaamstaal, hoe ze zich voordoen bij de anderen, de kleine aanrakingen, de blikken die alles zeggen, alles. Ik zou het absoluut niet erg vinden als ze wel biseksueel zouden blijken. Ik twijfel af en toe nog, maar zolang ze gelukkig zijn ben ik dat ook. Als je kijkt naar hoe ze er de laatste tijd uitzien, gemerkt dat Lou er slecht uitziet? Dat Harry een soort van afwezig is? Dat Zayn steeds onzekerder wordt? Ik denk dat het management er iets mee te maken heeft en het ook heeft gemerkt, dat ze te close zijn. Bromance kan een romance worden, ze zitten dagelijks op elkaars lip, wonen in hetzelfde huis, natuurlijk is er een kans dat er iets ontstaat.

    I would love to hear that they're bi. ^^


    Take me to wonderland

    ik had gehoort dat hij bi is.
    Maar ik zou het niet weten hoor.
    Zodra jongens in een boyband zitten krijgen ze vaak al meteen de stempel dat ze gay zijn omdat ze gewoon close worden met hun bandleden omdat je op tour toch zo een beetje 24/7 op elkaars lip zit en je elkaar gewoon door en door leert kennen tijdens het werken.
    Ik hoop stiekem dat hij gay of bi is want ik heb een groede vriend die hem helemaal leuk vind ^^ en ik wil niet dat z'n droom kapot gaat ^^


    Hell is what you make it.

    It's pretty obvious ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    HAHAHAHAHAHAH


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    AudreyH schreef:
    ik had gehoort dat hij bi is.
    Maar ik zou het niet weten hoor.
    Zodra jongens in een boyband zitten krijgen ze vaak al meteen de stempel dat ze gay zijn omdat ze gewoon close worden met hun bandleden omdat je op tour toch zo een beetje 24/7 op elkaars lip zit en je elkaar gewoon door en door leert kennen tijdens het werken.
    Ik hoop stiekem dat hij gay of bi is want ik heb een groede vriend die hem helemaal leuk vind ^^ en ik wil niet dat z'n droom kapot gaat ^^

    Ik ken ook genoeg meisjes die hem helemaal leuk vinden, dus daarvoor hoeft hij niet homo te zijn. (x


    Felix

    ik kan echt niet zeggen dat het me geen reet kan schelen.
    want hij is gewoon uber sexy.
    hopelijk is hij dus hetero of bi c:
    maar ik zou er geen problemen mee hebben als hij homo zou zijn.


    We will never sleep, 'cause sleep is for te weak, and we will never rest, 'till we're fuckin' dead

    'Until I found my perfect girl, I have Louis' - Harry Styles.


    It's time to be happy again.

    Maar oké. Ik geloof niet echt dat hij homo is. Ik zou er écht geen problemen mee hebben hoor, maar gewoon.. nee. Het zijn net broers!


    It's time to be happy again.

    Indian schreef:
    'Until I found my perfect girl, I have Louis' - Harry Styles.


    'I love men' - Louis Tomlinson.
    obvious :')


    Levensgenieter.

    PHENOMENIALL schreef:
    Nee, Harry is geen homo (:
    Maar hij is gewoon goede vrienden met Louis (nerd)


    Ivar Oosterloo.



    Zegt dit genoeg?
    Neem deze post niet serieus lol.

    Suspenders schreef:



    Zegt dit genoeg?
    Neem deze post niet serieus lol.


    Haha, dat filmpje waarvan die gif is gemaakt is leuk (:


    Not all those who wander are lost.