• ik weet niet of hier al een topic over was vandaag, maar sinds vandaag is google streetview ook in belgië beschrikbaar. Echt eng, hij toont gewoon heel je straat :'D! Mijn straat staat er ook op en ik woon echt in een boerengat!

    Typ hier je adres in en be scared of the power of google(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Haha awesomeness.
    Ik zie m'n kat. O':


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Negligible schreef:
    Ik woon ook in een boerengat, maar je kunt het toch nog zien. Alhoewel niet tot aan mijn huis. Je ziet het een beetje staan :p


    Never run out of reasons to smile...

    Haha ik kan mij kamer inkijken ;3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    oh mijn god. Dat is eng. De was hangt buiten: onze lakens (:
    De foto moet ergens getrokken zijn in juli zo'n vier a 5 jaar geleden.
    Het zwembad stond buiten (wat al drie jaar niet meer is gedaan) en het kippenhok staat er nog niet (ook al 3jaar)
    In juli omdat de partij aardappelen nog niet is uitgetrokken (maar wel al aan het kapot gaan) en zwembad staat.
    De achterbuur was ook nog niet gestorven...
    Damn... Wat je allemaal uit een foto kan afleiden.
    Gelukkig waren wij niet thuis en liepen we niet buiten op die dag XD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    wij hebben het al heel lang xD ja en de foto's zijn heel oud wel jammer


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Ik vroeg me af hoe oud die foto's zo waren en toen zag ik ineens een bos waar er nu al lang geen bos meer is :3 Bij ons is er jammer genoeg niemand thuis :-(

    Jaa, ik, je kan mij achter het raam zien staan!
    Haha, dat klonk fout.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Taize schreef:
    Jaa, ik, je kan mij achter het raam zien staan!
    Haha, dat klonk fout.

    Hahaha oh pardon :'DD

    de foto van mijn huis is echt pas dit jaar getrokken :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Hahaha awesome :Y)!
    Ik ga morgen tegen mijn vriend zeggen dat ik zijn huis op internet heb gezien (nerd)!
    Even voor de info, mijn vriend woont in België (Lommel) en ik woon zelf wel in Nederland xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Een vriendin van mij en nog een paar anderen die ik ken zijn echt duidelijk te zien daar op.

    Echt wel een vet oude foto. :'P


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Die foto bij ons is heel oud, want onze ramen en gordijnen zijn al lang nieuw. xd Maar wel heel cool om te zien. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ghehe ik kende dat al ;D
    & bij ons staat er iemand in huis ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, ik gebruik dat zo'n beetje wekelijks, als ik naar een nieuwe locatie moet, of me heel erg verveel op school.
    Ik kan me geen leven meer zonder voorstellen, en sta er niet eens meer bij stil.
    Vindt het wel erg grappig om te horen dat het blijkbaar zo nieuw is voor sommigen. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.