• ik weet niet of hier al een topic over was vandaag, maar sinds vandaag is google streetview ook in belgië beschrikbaar. Echt eng, hij toont gewoon heel je straat :'D! Mijn straat staat er ook op en ik woon echt in een boerengat!

    Typ hier je adres in en be scared of the power of google(cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bij men huis zie je niet zoveel.

    Niet in mijn straat. (bloos)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Interbellum schreef:
    Haha, ik gebruik dat zo'n beetje wekelijks, als ik naar een nieuwe locatie moet, of me heel erg verveel op school.
    Ik kan me geen leven meer zonder voorstellen, en sta er niet eens meer bij stil.
    Vindt het wel erg grappig om te horen dat het blijkbaar zo nieuw is voor sommigen. (:
    in belgië is het echt pas sinds vandaag, problemen met privacy wetgeving etc.. (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tuurlijk, onze kat staat er grappig op. 8D
    Die zit aan de tuin aan onze vijver en hij kijkt heel geschrokken op. x3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Kan iemand me zeggen hoe je je huis dan kan zien? Het enige wat ik zie is alles vanaf boven :s

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:08 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Omfg.
    Stiekem is dit schandalig?
    Is dit niet schending van de privacy ofzo? x]

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 21:18 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Aiku schreef:
    Kan iemand me zeggen hoe je je huis dan kan zien? Het enige wat ik zie is alles vanaf boven :s

    Blijven scrollen naar beneden. Ook als da blokje helemaal bovenaan staat. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Oh.. ksie nu dat de huis bij me ma nieuw foto heeft XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Hahaha bij ons was het al zo, je kon zo ons huis zien en onze gordijnen, best vet.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Krullie schreef:
    Ja, al geprobeerd. Eerst stond altijd mijn fiets voor het huis, maar nu niet meer, dus ze hebben het geupdate. Vraag me echt af hoe ze dat doen.



    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    haha, en niemand ziet hem voorbijkomen maar hij valt zo hard op :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Een heel tijd geleden stond daar voor onze tuin een gele bak, het is een nieuwbouw woningxcd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Haha ons huis ziet er echt niet uit. En je kan naar binnen kijken via het keukenraam o.o


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.