• Jij bent mijn zusje van een andere moeder(l)
    Het weekend was geweldig en ik hoop dat ik volgend weekend weer kan komen.
    IkhouvanjouxGuusje


    Dat stuurde mijn schoonzus me dus net.

    Wow ik had nooit gedacht dat het al zo snel zou gaan.

    Wow, ik ken mijn schoonzus nu al bijna vier jaar en ze zegt niet eens ik hou van jou tegen mij. Wat zij zegt, vind ik wel heel overdreven.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:40 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Caribbean schreef:
    Wow, ik ken mijn schoonzus nu al bijna vier jaar en ze zegt niet eens ik hou van jou tegen mij. Wat zij zegt, vind ik wel heel overdreven.




    Wie ik?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    CH schreef:
    (...)



    Wie ik?



    Je voelt je wel heel snel aangesproken. :W Misschien waarschijnlijk heeft ze het tegen de topicmaakster.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)


    Je voelt je wel heel snel aangesproken. :W Misschien waarschijnlijk heeft ze het tegen de topicmaakster.



    Dat slaat dus totaal nergens op, ik dacht het alleen omdat we het allebei over 4 jaar hadden...

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 19:55 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Assassin schreef:
    (...)


    Je voelt je wel heel snel aangesproken. :W Misschien waarschijnlijk heeft ze het tegen de topicmaakster.


    +100000.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Assassin schreef:
    (...)


    Je voelt je wel heel snel aangesproken. :W Misschien waarschijnlijk heeft ze het tegen de topicmaakster.


    Heel heel heel waarschijnlijk heeft ze het over mijn schoonzus.

    Hale schreef:
    (...)

    Heel heel heel waarschijnlijk heeft ze het over mijn schoonzus.



    Ja, dat bedoelde ik ook.


    Your make-up is terrible

    Fijn toch, dat jullie elkaar aardig vinden? (bloos)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    comfort in c h a o s

    CH schreef:
    (...)



    Wie ik?


    Nope.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    Alis volat propriis.

    Pssst, misschien maar beter dat 'ie brak. Niemand draagt nog klompen. Nee, tegenwoordig steken we onze poten liever in roze Chanel hakjes. (cat)

    OT: Snap je punt niet. Toch alleen maar goed..?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben blij dat het zo goed klikt en ik hoop dat het nog lang zo mag blijven (:


    26 - 02 - '16

    Leuk dat het klikt, al is het wel ietwat overdreven.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Templesmith schreef:
    Ik vind het vreselijk als mensen zo gaan smijten met dat "ik hou van jou", terwijl ze elkaar nog maar net kennen.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.