• Voor school moet ik een creatieve opdracht over een boek maken. Kortverhaal, recensie, voorflap tekenen, ...

    Ik zou wel een kortverhaal willen schrijven, maar helaas ben ik daar momenteel echt te inspiratieloos voor. Dus ik vroeg me af of jullie ideëen hebben om een creatieve opdracht te maken? Het mag eendert wat zijn, het hoeft niet per se iets met schrijven ofzo te maken hebben.


    Thanks in advance.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Een strip maken / collage maken / cover maken


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het klinkt misschien raar. Maar stel dat iemand iets voor stelt om zijn verhaal te gebruiken of als je zelf al een verhaal hebt op Q' , kan je die dan niet gebruiken ?


    Danmarks Dynamite.

    ZaynxMalik schreef:
    Het klinkt misschien raar. Maar stel dat iemand iets voor stelt om zijn verhaal te gebruiken of als je zelf al een verhaal hebt op Q' , kan je die dan niet gebruiken ?


    Het probleem is dat het in verband moet staan met het boek. Dus het zou al heel toevallig zijn dat er een verhaal is dat op één of andere manier gelinkt is aan het boek. En daarbij typen de leerkrachten altijd zinnen in op youtube om na te gaan of het niet gekopiëerd is, dus dan ben ik ook busted. Maar toch bedankt voor het idee ^^

    Edit: Google bedoel ik uiteraard

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 20:28 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    O okéé. (:


    Danmarks Dynamite.

    miss muziek luisteren die ermee te maken heeft


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ligt dat niet een beetje aan het hele genre
    ik bedoel, verdrietige dingen helpt muziek idd bij

    [ bericht aangepast op 23 nov 2011 - 22:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.