• Hier op Q. hoor ik eigenlijk bijna nooit iets over Lady Gaga, dus ik vraag me af, wat vinden jullie van haar?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    KILMISTER schreef:
    Vind d'r een attentionho. Kill it with fire wat mij betreft.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ik vind haar muziek goed.


    And in that moment, we were infinite.

    I adore her. Ze inspireert me om nooit op te geven en te doen wat ik zelf wil. Ze heeft gewoon schijt aan alles en iedereen en dat vind ik zo geweldig aan haar.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    zij is echt fucking raar srsly

    Haar liedjes zijn echt leuk (vind ik) daar ligt het niet aan. Haar uiterlijk schrikt mensen af...
    Vroeger vond ik haar echt freak #1 maar ik heb toen een interview met haar gezien en toen vond ik haar niet raar meer maar heb ik nu respect voor haar ^^.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2012 - 16:12 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    In het begin dus 2009 met haar just dance enzo vond ik haar leuk,nu niet meer zo


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Sweetest schreef:
    Ik vind haar awesome! Ze kan goed zingen, komt op voor pesten, draagt gave outfits en ze durft anders te zijn. (:


    Weird is Wonderful.

    ze kan best goed zingen, maar dat overdreven gedoe hoeft van mij niet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind niks van haar, gewoon een artiest.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind haar muziek wel redelijk, maar zij is nogal - hoe zeg je dat aardig - apart? :3


    Save me from myself.

    Sweetest schreef:
    Ik vind haar awesome! Ze kan goed zingen, komt op voor pesten, draagt gave outfits en ze durft anders te zijn. (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    een paar oude liedjes vind ik mooi, maar nu pffff

    Hm, alleen respect voor het feit dat ze zeiden dat ze nooit zo beroemd zou worden. Verder vind ik Born This Way leuk, niet meer.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind het goed dat ze anders durft te zijn, ze heeft echt lef xd


    What by Zeus' beard is going on????

    Highbury schreef:
    I adore her. Ze inspireert me om nooit op te geven en te doen wat ik zelf wil. Ze heeft gewoon schijt aan alles en iedereen en dat vind ik zo geweldig aan haar.


    Ik ben het hier mee eens; ik was vroeger ook zo van "IEW LADY GAGA?!", maar na het zien van interviews en optredens ben ik van haar gaan houden. Seriously ^_^"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!