• Een meisje die in de tweede zit, die nog 14 moet worden is dus zwanger. Ze had een vriend van 17 en toen is ze naar bed gegaan met een jongen van 19. Ze waren nog wel verstandig om een condoom te gebruiken, maar die scheurde. Tja en dus is ze zwanger. En binnenkort gaat ze dus abortus plegen.

    En ze wou het zelf, seks hebben met die gozer.

    Niet meer normaal, maar dat meisje is echt.. Ugh. Maar wat wat zouden jullie doen? Abortus of het kind houden als je in haar schoenen stond?

    Ik zelf weet het eigenlijk niet. Natuurlijk is je hele toekomst verpest, maar ja, ik vind dat je dan ook wel een "moord" pleegt. Ik zou echt totaal radeloos zijn.

    Heel simpel .. abortus. Of ze nou 14 zou zijn of 17.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 19:36 ]


    To infinity and beyond •

    Blij zijn dat ik de 14 al gepasseerd ben want ik zou het echt niet weten xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sws geen abortus, ik ga geen levend wezen vermoorden, om iets dat mijn eigen rotschuld is.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 19:31 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk dat ik het nooit over mijn hart zou kunnen verkrijgen om abortus te plegen als ik zo jong een kind zou hebben gekregen, maar ik denk wel dat ik het dan daarna zou hebben afgestaan om het een goed leven te geven.


    “Love is a contradiction.”

    Sheffield schreef:
    Heel simpel .. abortus.

    Zonder twijfel.

    idc, het is haar eigen schuld.
    Had ze het maar niet moeten doen.

    Ik zou het niet kunnen om op mijn 14de een kind te kunnen onderhouden, naar school gaan en andere dingen doen die een kind van 14 hoort te doen. Dus eigelijk zou ik zeggen abortus maar ik had het toevallig twee dagen geleden het er over met wat mensen, en één jongen zei dat ze het voetje er soort van 'afknippen' en dat het dan doodbloed. Dat vond ik zó naar dat ik in pure wanhoop zou zitten als ik die keuze moest maken..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ezra schreef:
    Sws geen abortus, ik ga geen levend wezen vermoorden, om iets dat mijn eigen rotschuld is.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik zou niet eens zo dom zijn om op die leeftijd al met jongens te gaan rommelen.
    Srsly? Waar zijn die barbiepoppen tegenwoordig gebleven?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daarom had ik dus geen seks op die leeftijd.
    Ik wil nog geen kinderen maar ik ben ook niet echt een voorstander van abortus. Gelukkig sta ik niet voor die keus.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    moeilijk. Het ligt eraan waarvan. als je misbruikt bent en niet echt van het kind houd dan zo ik abortus doen. Als je het doet en je beschermd neit dan vind ik het triest om abortus te plegen dan is het eigenlijk moord. HEt ligt eraan of je de seks wou of neit. Zelf zou ik het denk wel houden want het is wel je eigen bloed enz. ondanks dat het vroeg is


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm, ik kan me helemaal gaan zitten opvreten als is dit soort dingen lees.

    Anyhow, ik ben zwaar tegen abortus.. Dus ik zou het kind houden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    JaiRy schreef:
    Hmm, ik kan me helemaal gaan zitten opvreten als is dit soort dingen lees.

    Anyhow, ik ben zwaar tegen abortus.. Dus ik zou het kind houden.


    (Be)lieve in (you)rself

    En dan verteld ze het ook nog tegen iedereen? Wat een slet, als het al waar is, jeetje. Ik zou haar geen eens een abortus gunnen, lees maar van je fouten.


    Your make-up is terrible

    Tja, ik zit niet in die situatie, maar ik zal het denk ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen om m'n eigen kind te gaan vermoorden.
    Maar goed, ik wil er verder niet over oordelen, want het is inderdaad een best lastige situatie.