• And just go on! (:

[ bericht aangepast op 24 nov 2011 - 19:45 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Cadentium schreef:

Lol, ik ken deze nog gewoon!

Die eerste vat ik niet XD

en die laatste. ik snap de connectie niet maar ik weet wel dat ik met die eerste vaak zat te maken had en met de tweede vaak zat mee heb geschreven ;D

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Midna schreef:
    (...)

Die eerste vat ik niet XD

en die laatste. ik snap de connectie niet maar ik weet wel dat ik met die eerste vaak zat te maken had en met de tweede vaak zat mee heb geschreven ;D

De inbreker is gesnapt omdat hij lachte om de grap die de bewoner maakte toen hij thuis kwam.

Als het bandje van de cassette uit het hoesje is moet je hem terug rollen en dat die je met een pen of potlood.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Frigga schreef:
    (...)
    De inbreker is gesnapt omdat hij lachte om de grap die de bewoner maakte toen hij thuis kwam.

Als het bandje van de cassette uit het hoesje is moet je hem terug rollen en dat die je met een pen of potlood.

Ahaa ok XD
    en dat laatste hoefde ik nooit te doen ;$ Mijn pink kon er tussen XD

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Midna schreef:
    (...)

Ahaa ok XD
    en dat laatste hoefde ik nooit te doen ;$ Mijn pink kon er tussen XD

Jaa, daarom zag ik op 't eerste gezicht de connectie ook niet :P.

The odds are néver in our favor.

I demand moar lolz.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Patronum schreef:

lol, is dat die kellogs dude

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

ars moriendi

Midna schreef:
    -berichtje zodat het in "mijn topics" staat-

And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Trying to get to Hogwarts

xDxDxDxDxD

[ bericht aangepast op 18 dec 2011 - 2:39 ]

- The last look back is black -

- The last look back is black -

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.