• Heeii ^^
    Ik moet hier ff iets lossen over die nieuwe mods. Hier komt het ^^

    Mensen please!
    Ga nu geen ruzie maken om wie er mod is en wie niet I mean, c'mon er komen heus nog wel dagen dat ze nieuwe mods zoeken. Laat het gewoon! Bomm kiest niet alleen hea ;) Het is ook appelkirst, Damian, Rutger en al die andere dus geef niet alle schuld op Bomm want dat heeft ze niet! Leer er gewoon mee leven dat DarkPassion beter was dan jullie.


    Sorry maar alle mods kiezen mee en NIET alleen Bomm dus het is niet alleen háár schuld dat jullie je gedragen als kleine kinderenomdat DarkPassion nu gewoon beter was dan jullie.
    Sorry moest er ff uit.
    Sluit dit topic maar hoaa als je het niet nuttig vind maar ik wou dit gewoon ff zeggen.

    <3

    ik had ook gehoopt dat ik mod zou ik worden *snik*
    äber appelkirst en DarkPassion zullen egt goeie mods zijn [allee, vind ik persoonlijk hé]


    da d8 ik dus ook n_n

    Kirsten is supergeweldig en aardig n_n
    en Máriko ook :D


    We can only learn to love by loving.

    (...)Ha-Ha.. oké uitgelachen -.-



    Omg Lol =,=


    Take My Hand Take A Breath ...

    Je vergeet mij =O !!
    ): maar niemand komt bij mij zeuren ^^ je bent gwn geschikt of niet punt.
    Darkpassion is gwn goed ^^

    wie vergeet jou?

    Máriko&Kirsten zijn inderdaat erg aardig ^^

    Aber, die domme kiendjes willen dat gewoon niet inzien dat zij niet geschikt genoeg waren >,<

    Máriko&Kirsten zijn inderdaat erg aardig ^^

    gaan we feestje geven voor de nieuwe mods?

    Amen x'D

    Ze heeft wel gelyk , Niet alleen Bomm kiest dat , Het is niet omdat je niet bent verkozen dat je daarom moet gaan afreageren op haar Zoals Anelies al zei DarkPassion is GWN beter , Leer daar mee leven en als je dat niet kan , Dan ben je GWN een klein kind , Srry x'3


    A. ikmisje.

    Máriko&Kirsten zijn inderdaat erg aardig ^^

    n_n dacht ik nou ook

    EN DA SEGK NIE ALLEEN OMDAK KIRSTENS HANDTEKENING KRIJG HOOR MENSEN! n_n dat sweer ik plechtig


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    wie vergeet jou?

    Annelies x]
    But never mind ^^


    when words fail, music speaks.

    Jaa man Máriko is gewoon te goed:W


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Wat een gedoe, enkel en alleen omdat er nieuwe mod's zijn gekomen en andere het niet zijn geworden... Vrij loos vind ik, maar oke! >.<


    Tanya is de beste.

    (...)
    gaan we feestje geven voor de nieuwe mods?


    Jah, Feestjj x'D


    A. ikmisje.

    Ik ben niet jaloers of boos hoar :O
    Ik wist toch dat ik het niet ging worden x3.
    Omdat ik veel té ego was op dat formulier xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    Jaah ik wil gewoon ff duidelijk maken dat Bomm niet aan vriendjespolitiek doet gewoon omdat zij met Máriko is maar dat alle mods het kiezen >,<

    blabla (: