• Normaal ben ik niet zo iemand die huilt als iemand anders huilt. Maar dit brak echt mijn hart toen hij het zo openbaar vertelde in die documentaire.
    Dit is overigens het stuk waar ik het over heb.



    To infinity and beyond •

    Of course it sucks and it's unfair. En je kan inderdaad niet altijd alle shit die mensen schrijven van je af zetten, maar ik ben ervan overtuigd dat deze en andere artiesten zoeken naar een manier om ermee om te gaan :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, het is sneu, but thats what you get when your getting famous.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    C18 schreef:
    Of course it sucks and it's unfair. En je kan inderdaad niet altijd alle shit die mensen schrijven van je af zetten, maar ik ben ervan overtuigd dat deze en andere artiesten zoeken naar een manier om ermee om te gaan :].


    Dat is ook zo, maar ja het greep me gewoon even aan om hem te zien huilen, ik vond het echt heel sneu om te zien (:


    To infinity and beyond •

    ik vond het echtt heartbreaking.
    Hij verdiend dit echt niet en ik begrijp niet hoe je hem uberhaubt kan haten?

    Sorry hoor, maar ik vind het gewoon asociaal dat mensen zeggen dat ze hem haten, wij houden van ze. Oké wij mogen dan wel fans zijn, wat Harry zelf ook zei in de docu, maar als je iemand haat dan ga je toch best ver? Ik vind het ook vreselijk voor Hazza. Het is net zo als ik tegen iemand hier op Q zeg van; Hey, je bent vreselijk, ik haat je.

    Zo iets doe je toch niet.
    Maar Harry onthoud, dat wij van hem houden!
    So keep in mind.


    Thought that our feelings were the same x.

    C18 schreef:
    Of course it sucks and it's unfair. En je kan inderdaad niet altijd alle shit die mensen schrijven van je af zetten, maar ik ben ervan overtuigd dat deze en andere artiesten zoeken naar een manier om ermee om te gaan :].

    Inderdaad =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    heartbreaking. ik had echt het gevoel dat ik hem heel erg wilde knuffelen. Ik huil ook bijna nooit en al helemaal niet als iemand anders huilt. Maar ik heb een zwak voor huilende jongens.. en dit was nogmaals heartbreaking


    Te quiero y solamente usted.

    Dit is zo zielig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind sowieso dat je niet iemand kan haten als je ze niet persoonlijk kent. Ik haat zelf niemand die ik wel persoonlijk ken, dus? Ik vind het nogal kinderachtig.


    Save me from myself.

    You have enemies? Good. That means you actually stood up for something.


    The odds are néver in our favor.

    die had ik ook al gezien, ik moets zelf ook huilen, dat is echt zielig! en ik snap het ook niet want er stond I don't know who he is en zo, ,en als je niet weet wie hij is kan je hem toch ook niet haten?!
    sorry hoor maar ik vind dat ook helmaal nergens op slaan! ik vind het echt onmogelijk om te bedenken dat mensen zo harteloos kunnen zijn! ik haat ook wel mensen, maar dat zijn mensen die ik ook echt ken en een k*t karakter hebben (tegen mij in ieder geval)
    en je kan niet iemand haten omdat je diegene hun muzie niet leuk vind dan haat je hun muziek, en de personen die dat zingen niet! ik kan daar echt niet over!
    DAT is mijn mening, het boeit me niet of andere mensen het er wel mee eens zijn of niet: I don't give a FUCK!

    oke dat moest er gewoon even uit lucht best op


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik verstond er de helft niet van fzoow, maar bedankt voor de uitleg @Sheffield.Waarom zijn er altijd mensen die anderen pijn moeten doe via internet? ik zie het best vaak de laatste tijd..Hij verdient het niet!!


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    C18 schreef:
    Of course it sucks and it's unfair. En je kan inderdaad niet altijd alle shit die mensen schrijven van je af zetten, maar ik ben ervan overtuigd dat deze en andere artiesten zoeken naar een manier om ermee om te gaan :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Clubbed schreef:
    Ik ben geen fan, moet er ook niet van huilen.
    Maar vervelend voor ze. Er zijn helaas mensen in de wereld die denken dat ze beter zijn. Het leven is hard.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dit is eng, ik had net die video op YouTube bekeken en dan kom ik uit op dit topic...

    Maar inderdaad, super erg. Als mijn moeder me niet had kunnen zien, was ik gewoon in tranen uitgebarsten.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein