• Je mag minstens drie krachten kiezen die jij zou willen beschikken, en nu vraag ik me af wat... Maar geen vliegen, want ik weet dat iedere reactie dat zal bevatten. En wees eens orgineel.

    Bijvoorbeeld, Ikzelf zou mijn emoties een aan en uit knop willen geven, geheugens willen wissen en mensen een andere oordeel kunnen geven door ze het aan te praten. Dat zou het leven ook een stuk gemakkelijker maken, I guess.
    Ik ben benieuwd. : D

    EDIT: Je hoeft niet uit de dingen te kiezen die ik heb neergezet, dat is een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 16:44 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil onzichtbaar kunnen zijn, mijzelf van de ene plek naar de andere plek kunnen zippen, gedachtes kunnen lezen en de tijd stil kunnen zetten.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Ik wil het vermogen om mezelf te kunnen teleporteren. De macht om de tijd te kunnen controleren, dus stil zetten of reizen in de tijd. En ik wil het vermogen om gedachten van anderen te lezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil het weer kunnen besturen, mijn gedachten kunnen projecteren en illusies opwekken bij anderen, in een wolf kunnen veranderen en teruggaan in de tijd.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2011 - 17:56 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    RainbowDash schreef:
    pegasus zijn, vliegen (anders ben ik immers geen pegasus) Sonic Rainbooms maken en het element van loyaliteit vertegenwoordigen (cat)


    Ik kan het wel voor je in 2 woordjes zeggen;
    Rainbow Dash


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hm, misschien moest ik toch eerst nadenken over wat ik wou. Hier zitten goede bij. D:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Tijd stilzetten en terug kunnen spoelen.


    We bring our sons up to get gunned down.

    Onzichtbaar worden, tijdreizen, vliegen en met alles en iedereen communiceren.


    Owl you need is love.

    Terug in de tijd lijkt me wel leuk ;3
    En in een of ander dier kunnen veranderen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Het vermogen om perfect te zijn.


    Don't try to get me down.

    Complimented schreef:
    Het vermogen om perfect te zijn.


    Als je perfect bent, kan je niets meer bijleren. Wat heb je dan nog aan leven? ;o

    Geen enkele jongen houdt er trouwens van als je perfect bent, want dat ben je een bedreiging voor hen ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein