• Volgens mijn moeder hoewel ze zei dat Louis lijkt op David Bowie hoe hij eruit zag toen hij jong was.




    Ik vind die twee totaal niet op elkaar lijken. Misschien dat ik het niet goed gehoord heb of de verkeerde naam heb onthouden.

    Maar vinden jullie dat David Bowie (toen ie jong was) en Louis op elkaar lijken? (Ik heb twee willekeurige foto's genomen om te vergelijken)

    Het is niet de bedoeling dat jullie Louis of David Bowie gaan bekritiseren, ik vroeg of ze op elkaar lijken qua uiterlijk. Ik vind het een beetje raar dat de helft van dit topic gaat om wie er knapper is, wie er betere muziek maakt etc. Als jullie het daar zo graag over willen hebben, open dan een ander topic en ga in dat topic het over dat soort dingen hebben.Ik zou het op prijs stellen als mensen gewoon antwoord geven en niet over iets anders gaan praten.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 16:55 ]


    Physics is awesome

    Think not. David Bowie was/is knap, louis niet. ;o

    No offence


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Nee, ik vind Louis stukken knapper. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    + 100


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    26 - 02 - '16

    230710 schreef:
    Nee, ik vind Louis stukken knapper. :')


    •*• Lululu •*•

    Nee, Louis is knapper :)


    we danced all night to the best song ever.

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    David Bowie is veeeeel knapper. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Op het aller-allereerste zicht isschien. En zelfs dan.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik vind ze niet op elkaar lijken. oO

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:30 ]


    Take me to wonderland

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    IrishCharm schreef:
    Ik vind ze niet op elkaar lijken. oO


    Dat dacht ik dus ook daarom vind ik het zo vreemd dat mijn moeder dat had gezegd.


    Physics is awesome

    Apocalyptic schreef:
    Bowie was/is ontzettend uniek en excentriek in zijn uiterlijk. Niet echt te vergelijken met een boyband-mannetje.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 18:44 ]


    Ex astris, sciencia

    Wat praat iedereen hier raar. Ze lijken echt vet veel op elkaar.


    Pretty is just a pretty word.