• Hi,
    hier ben ik weer :)
    En ja, ik heb weer rollen nodig :)

    Ik heb nodig:

    -vrienden
    -familie
    -klasgenoten
    -dorpsbewoners
    -vijanden
    -genootschp


    WEES CREATIEF, LAAT JE GEDACHTEN DE VRIJE LOOP ALLES KAN!

    Wat ik moet weten:

    Rol:
    Naam+ Achternaam:
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra Info:
    Wil je waarschuwing als ik begin?

    -Ik zou graag een foto willen
    -Een beschrijving
    -Geen perfectie van personen
    -je kiest zelf hoeveel je er maakt


    Alle personages die je maakt komen er in de story voor

    De story:

    Aayden is 14 zijn ouders zijn beiden dood en zijn oom moet dus op hem letten maar wat zijn oom hem niet vertelde toen hij daar kwam wonen was dat hij hem opleidde als moordenaar, nu Aayden de beste moordenaar van Londen.
    Natuurlijk weet niemand hiervan en gaat hij nog gewoon naar school, maar als zijn beste vriend iets door begint te krijgen krijgt hij de opdracht om hem te vermoorden, kan hij deze liefde overwinnen en hem van het leven beroven of overwint deze liefde?


    Killing people is my life http://www.quizlet.nl/stories/68933/killing-people-is-my-life/

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 17:31 ]


    The artist is the kid that survived.

    Rol: Buurmeisje Aayden
    Naam+ Achternaam: Phinne Gregorham
    Leeftijd: 23
    Verjaardag: 7 mei
    Uiterlijk: Ze heeft van nature bruinrood haar. Phinne heeft groen met bruine ogen en lange benen. Ze heeft een speelse blik en dikwijls pretogen. Ze heeft een tattoo op haar enkel: 'Fantasy has to be real'. Ze heeft een groot litteken op haar linkerbinnenarm dat ze had opgelopen in de slagerij van haar broer. Ze heeft puntige oren en lange nagels die ze goed verzorgt en altijd wel een leuk motiefje hebben.


    Karakter: Ze woont alleen op een appartementje. Ze is, zoals haar blik zegt, speels en dus ook een feestbeest. Ze gaat om de 2 weken (tenzij in de examens) naar een fuif. Ze doet haar best om te studeren voor haar richting : Toegepaste psychologie. Ze slaagt wel in haar studies met een doenbaar resultaat. Enkel haat ze het vak Statistieken en bakt er niet veel van. Ze zet zich hard in voor deze studie. Buiten leergierig te zijn en speels, kan ze ook wel veel te nieuwsgierig zijn en soms een stoorzender. Ze zal op goede en slechte momenten komen aanbellen omdat ze iets nodig heeft. Ze is te vertrouwen, maar vergeet altijd uitgeleende dingen terug te geven. Na verloop van tijd komen deze wel terecht.
    Extra Info: Ze heeft een metekind, Harry, waar ze heel veel om geeft. Dit lieve jongetje komt 1 maal per week op bezoek. Ze heeft ook een broer, Keith.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Als je mijn rol gebruikt, graag.

    Ze mag Aayden wel, Hij mag altijd bij haar terecht voor onderdak indien gewenst. Ze geniet ervan als hij haar even komt vergezellen of als zij hem moet helpen bij zijn huiswerk. Ze mag hem zo hard, dat er heel kleine vlindertjes in haar buik rondzweven.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 14:22 ]


    Owl you need is love.

    Rol: Vriendin+Klasgenoot.
    Naam+ Achternaam: Zaria Isabella Dèlore.
    Leeftijd: 15.
    Verjaardag: 29 september 1996.
    Uiterlijk:


    Karakter: Isa is een vrolijk, onvoorspelbaar meisje. Ze kent haar eigen grenzen niet, en is niet bang om zichzelf voor schut te zetten, zolang zei er maar plezier in heeft. Ze is best onzeker maar laat dit nooit merken. Ze vind het moeilijk om over haar gevoelens te praten. Veel mensen nemen haar niet in vertrouwen, of denken dat ze dingen niet aan kan omdat ze dat zo doet lijken, maar ze is een stuk slimmer, en volwassener dan je zou verwachten. Het doet haar pijn dat mensen dat vertrouwen in haar niet hebben.
    Extra Info: Isa woont bij haar vader , die bijna altijd weg is voor werk. Haar moeder was alcoholiste en heeft Isa veel pijn gedaan. Zelfs nu ze afgekickt is, kan Isa haar niet vergeven. Ze heeft ook een jonger halfzusje Mari . Mari en Isa hebben dezelfde vader maar beiden een andere moeder. Als haar vader een keer een weekend vrij heeft, komt Mari soms bij hun. Ze slaapt dan bij Isa op de kamer.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja (:


    Rol: Vriend+Dorpbewoner
    Naam+ Achternaam: Gabriël Evans
    Leeftijd: 16.
    Verjaardag: 3 juni 1995
    Uiterlijk:


    Karakter: Gabe is best rustig, en denkt altijd goed na voor hij beslissingen neemt. Hij is zeker niet dom, en veel mensen vinden het fijn om met hem te praten, omdat hij goed luistert en ook goed is in advies geven. Zijn familie en vrienden zijn alles voor hem. Als je aan hun zit, dan slaat al zijn kalmte in een klap om in woede en dan kun je beter maken dat je wegkomt.
    Extra Info: Hij vind Isa leuk, maar durft haar dit niet te vertellen.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yup (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 14:49 ]


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Zo, nog eentje, dan zal je ongeveer wel genoeg leerkrachten hebben zeker?xD
    Rol: leraar
    Naam+ Achternaam: Cathy Stone
    Leeftijd: 27
    Verjaardag:1/12
    Uiterlijk: Ze heeft donkerbruin haar en is niet erg lang
    Karakter: Cathy is hyper, sociaal, behulpzaam en nieuwsgierig, ze praat enorm veel over dingen die niets met de les te maken hebben. Ze is ook erg theatraal en dramatisch, ze maakt bevoorbeeld een buiging als teken dat men mag gaan zitten, ze zingt soms haar eigen Franse creaties voor de klas. Ze vertelt vaak Franse verhalen waar haar leerlingen vreemde, maar soms nuttige dingen uit leren.
    Ze is gestoord en gebaseerd op mijn Frans leraar, ook al de kenmerken kloppen.
    Extra Info: Ze geeft Frans, Chemie en Fysica. Cath voor de vrienden, ze is single en gaat veel uit, ook waar haar leerlingen veel uitgaan, dus sommigen hebben haar al gestoord en dronken gezien.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rol: Vriendin & Genootschap
    Naam+Achternaam: Nadia Comwell
    Leeftijd: 13
    Verjaardag: 15 juni
    Uiterlijk:


    Karakter: spontaan, vrolijk, praat veel, weet altijd moppen, snel gestresst. Ze is prettig gestoord en sommige mensen worden echt gek van haar.
    Extra info: ze heeft een erg speciale band met Aayden, een soort broer,zus band. Ze vertellen elkaar alles en hij is de enige die weet dat ze geadopteert heeft.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:25 ]


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rol: Docente tekenen.
    Naam+ Achternaam: Viola Hayden Faddens.
    Leeftijd: 21.
    Verjaardag: 12 juli.
    Uiterlijk: Viola heeft een beetje een apart uiterlijk. Ze heeft roodbruin haar dat ze vaak draagt in een vlecht. Ze wordt qua uiterlijk vaak ingeschat als examenklasser.


    Karakter: Viola is een tiepje dat schijt heeft aan de regels. Ze kan er niet tegen als mensen alles 'binnen de lijntjes' doen en heeft daarom het vak Tekenen gekozen om les in te geven. Hier kunnen mensen hun grenzen verleggen wat helemaal past bij haar karakter.
    Extra Info: Dit is mijn 10e karakter!!! Je hoeft ze niet allemaal te gebruiken haha.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: Iemand uit het genootschap, zelfverzonnen. Beschermer over Aayden.
    Naam+ Achternaam: Echte naam is Gregory Fayden, schuilnaam is John Smith.
    Leeftijd: 25 jaar.
    Verjaardag: 27 oktober.
    Uiterlijk: Warrig, donkerbruin haar en een bril. Hij is moeilijk te herkennen tussen de mensenmassa wat erg goed uitkomt.


    Karakter: Gregory is erg sluw en weet hoe hij niet op moet vallen. Hij volgt Aayden overal waar hij gaat en heeft meerdere schuilplaatsen. Gregory heeft ook niet veel vrienden, ivm met zijn baan.
    Extra Info: Gregory heeft als taak Aayden in de gaten houden. Doordat hij zo jong is kunnen hij en zijn zus veel verkeerd doen en hij moet deze dingen oplossen. Als ze te snel weggaan sporen uitwissen en dergelijke.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yupsss. (:


    Rol: Dorpsbewoner, getuige van een moord van Aayden. Verandert in vijand.
    Naam+ Achternaam: Joyliá Meaghan Gregors, afkorting van naam is Joy.
    Leeftijd: 16.
    Verjaardag: 12 januari.
    Uiterlijk: Lange, donkerblonde haren en een getinte huid. Een beetje een Latina-uiterlijk.


    Karakter: Joy is een heel spontaan en een enorme flapuit. Ze is de grote zus van Ámelia, de beste vriendin van Caitlin.
    Extra Info: DIT IS ECHT DE ALLERLAATSTE! Toen Joy een keer uitging met haar vriendinnen zag ze ergens in een steegje een lijk en iemand wegrennen. Ze zag vaag wat zwart haar, maar heeft voor de rest niks gezien.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yess!

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:01 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Klasgenoot.
    Naam+ Achternaam: Dico Thomas McCarter.
    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 22 September.
    Uiterlijk:


    Karakter: Dico is een softie hij is heel erg op zichzelf. Hij heeft problemen met zichzelf, want hij valt op jongens. Zijn smaak is er anders. En hij word daarom veel gepest.
    Extra Info: Dico heeft en rijke familie en hij komt zelf uit Amerika, maar hij is met zijn ouders naar Engeland verhuisd wegens zaken. Ook heeft Dico een tweelingbroer genaamd Dean.

    Rol: Genootschap&Klasgenoot.
    Naam+ Achternaam: Dean Ferral McCarter.
    Leeftijd: 14
    Verjaardag: 22 September.
    Uiterlijk:


    Karakter: Dean is heel anders dan Dico. Dean is eigenwijs en arrogant. Hij is een beetje bazig en wil altijd alles naar zijn zin hebben. Als er iets niet is zoals hij wilt kan hij heel boos worden, daarom is hij zogezegd Het 'lievelingetje' van alle leeraren.
    Dean ziet er ouder uit dan dat hij is. Maar dat is omdat hij zich zo kleed.
    Extra Info: -kijk bij Dico- ;)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: genootschap/ vriendin
    Naam+ Achternaam: Marina Lopez
    Leeftijd: 22 jaar
    Verjaardag: 29 januari
    Uiterlijk: Marina heeft lannge, zwarte haren. Heeft mooie donkerbruine ogen. Haar huid is getind.


    Karakter: Marina straalt rust uit maar ze kan koelbloedig zijn. Bij haar vrienden is lief.
    Extra Info: Ze is beginnen moorden omdat haar ouders zijn vermoord. Zij wil wraak op degene die dat gedaan heeft. Ze heeft ook een vriend maar hij weet niet dat ze een moordenaar is.
    Wil je waarschuwing als ik begin?
    Ofcourse he :P

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:19 ]


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    Rol: Klasgenoot.
    Naam+ Achternaam: Jason Brandon.
    Leeftijd: 14.
    Verjaardag: 21 Augustus.
    Uiterlijk:


    Karakter: Jason is een jongen die erg op uiterlijk gestelt is. Hij is opelijk Gay en laat dat ook zien.[ik heb iets met Gays <3 ik vind ze schatig]. Hij is aardig voor mensen die dat ook tegen hem zijn. Jason heeft we leen zijn 'Bitchy' kanten.

    Extra Info: Hij is goede vrienden met Dico, en hij heeft ook een oogje op hem... Jason heeft alleen nog maar en vader, want zijn moeder is omgekomen bij een ongeluk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Muwhaha Zensje wil meer mensje >:3

    Rol: genootschap
    Naam+ Achternaam: Ayame Izumi
    Leeftijd: 18
    Verjaardag: weet niemand
    Uiterlijk: haar in vele kleuren, piercing, donkere kleren met opvallende opdrukken, laarzen of sneakers, nooit open schoenen aan, heeft altijd een mes bij de hand, voor het geval dat.
    Karakter: ze is een vreemd, mysterieus type, en gedraagd zich altijd stoer. Niemand weet wanneer ze jarig is, ze zijn al blij dat ze weten hoe oud ze is. Ze is de beste killer van Canada, daar gaat ze ook regelmatig heen. Ze kan zwaardvechten en karate, en is ook erg lenig. Ze kan kil en gemeen zijn, ze is ook erg streng en bot. Ze kan goed met anderen opschieten maar gedraagt zich niet als een vriend, of zo. Ze vind haar bondgenoten alleen collega's, geen vrienden. "Vrienden maken je zwak," vindt ze.
    Extra Info: ook niemand weet waar ze vandaan komt, maar ze vermoeden uit Canada. Als je iets gemeens over haar zegt, hoort ze het binnen no-time en ze heeft er ook geen problemen mee iemand een mes voor zijn of haar keel te houden, ook al zijn het collega's. Ze is als het kan de commandant, als ze die al hebben ;P
    Wil je waarschuwing als ik begin? Yes please.

    RAYKEHORAN schreef:
    Rol: Broer van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Liam Joseph Coombes.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 22 september.
    Uiterlijk: Liam heeft donkerblond haar en blauwe ogen. Zijn uiterlijk ziet er normaal uit, maar van binnen is hij heel anders.


    Karakter: Liam is een jongen die helemaal in de knoop zit. Sinds zijn ouders zijn overleden is hij met verkeerde mensen omgegaan en is nu aan de drugs. Ookal is hij zelf bang dat hij ooit doodgaat aan een overdosis, hij is verslaafd. Hij doet zich juist heel vrolijk voor tegen anderen en eigenlijk weet alleen Aayden hoe hij zich voelt.
    Extra Info: Misschien een idee, dat Liam vermoord wordt door een van de vijanden, maar als excuus wordt een overdosis gebruikt?
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    Rol: De vriend van Liam, de 'slechte' vriend.
    Naam+ Achternaam: Colin Boy Hooks.
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Verjaardag: 23 oktober.
    Uiterlijk: Hij heeft bijna elke week een ander uiterlijk, doordat hij in drugs handelt, maar hij blijft bij zwart haar en zijn felblauwe ogen.


    Karakter: Hij is erg sluw en weet wie hij moet hebben. De onzekere types die ergens mee zitten. In het begin weet hij precies hoe hij zich voor moet doen en kan goed andere mensen overhalen.
    Extra Info: Colin is zo geworden toen zijn ouders hem in de steek lieten.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.


    Rol: Beste vriendin van Caitlin.
    Naam+ Achternaam: Ámelia Josephine Faith Gregors.
    Leeftijd: 14 jaar.
    Verjaardag: 1 januari.
    Uiterlijk: Blond haar, blauwe ogen en veel make-up. Exactly het perfecte meisje. Veel jongens vallen op haar.


    Karakter: Ámelia is een meisje dat heel erg om haar populariteit geeft. Zonder al haar meelopers zou ze nergens zijn. Ze is heel erg meisjesachtig en is erg bitchy. Ze heeft altijd wel een woordje klaar.
    Extra Info: Vroeger is Ámelia zelf ook gepest.
    Wil je waarschuwing als ik begin? JA.

    DO YOU WANT MOOORE?


    Is het goed als Liam tweeling is met Hayden Coombes?:$


    The artist is the kid that survived.

    Randomness schreef:
    Rol: Beste vriendin + genootschap.
    Naam+ Achternaam: Zenzy Pyralis
    Leeftijd: 15
    Verjaardag: 5 december
    Uiterlijk: Lang bruin krullend haar, lichtgetint, bruin/zwarte ogen, stoer & soms girlie kleren, houdt van sneakers.
    Karakter: houdt van tekenen, is slim, snel heimwee, goed gevoel voor humor, vooral droge humor (:, behulpzaam, nieuwsgierig, beetje lui, komt voor anderen op, sterk, vriendelijk, altijd haar woordje klaar, houdt van Anime, erg creatief, eerlijk, natuurtalent in acteren en iemand voor de gek houden. Ze kan dus ook goed liegen als het moet. Kan ook koelbloedig zijn en kan al haar wapens goed verstoppen.
    Extra Info: bijnamen als Zens of Zen of zo. Single, komt een leuk iemand tegen in het verhaal? <3
    Wil je waarschuwing als ik begin? Jaa (A)



    Haha, de personage is gebaseerd op mij. Alles is het zelfde als bij mij, alleen de achternaam, leeftijd en foto niet (:
    Next!

    Rol: zus van Aayden.
    Naam+ Achternaam: Hayden Coombes.
    Leeftijd: 17.
    Verjaardag: 3 januari.
    Uiterlijk: kort, zwart haar, donkere ogen, piercing, stoer uiterlijk, houdt van mutsen en hoedjes.
    Karakter: kan aardig maar ook hard zijn, stoer, houdt van anime en tekenen, slim, niet bang, sterk, sarcastisch, muzikaal, rebel-achtig [hoe heet dat ook alweer?]. ;P
    Extra Info: ze kan goed opschieten met Zenzy door hun liefde voor anime en tekenen, ze speelt elektrische gitaar en zit op voetbal. Ze heeft een vriendje, die ga ik zo ook nog doen. Ze is best wel een rockchick.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Graag.

    -Ik zou graag een foto willen:



    Rol: dorpsbewoner, vriend/kennis.
    Naam+ Achternaam: Taylor Damiëns.
    Leeftijd: 18.
    Verjaardag: 25 oktober.
    Uiterlijk: zwart haar, draagt bijna altijd petjes, donkere kleren, donkere ogen, lippiercing.
    Karakter: gedraagt zich stoer bij zijn vrienden, maar is wel altijd aardig. Hij kan soms wat hard overkomen. Nieuwsgierig en niet slim, maar ook niet dom.
    Extra Info: Vriendje van Hayden, hij skate ook en speelt elektrische gitaar en drums.
    Wil je waarschuwing als ik begin? Ja.

    -Ik zou graag een foto willen



    Succes met je story <3


    Is het goed als hayden tweeling is met Liam Joseph Coombes?


    The artist is the kid that survived.

    Rol: leraar + non actief lid genootschap dat spioneerd en info doorstuurd
    Naam+ Achternaam: John Venter
    Leeftijd: 57
    Verjaardag: 09/10
    Uiterlijk: Hij is een gewone, standaard, grijze oude man
    Karakter: Hij is doodsaai, vaak dronken en stinkt. Hij is nooit getrouwd en woont nog bij zijn (drieëntachtigjarige) moeder.
    Extra Info: Hij werk als leerkracht als dekmantel, eigenlijk speelt hij info door aan het genootschap, maar hij moet niet (meer) zelf moorden
    Wil je waarschuwing als ik begin?
    één GB-berichtje?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Is het goed als Liam tweeling is met Hayden Coombes?:$


    Haha ik vind 't goed! (:
    Vind je alle rollen trouwens goed?
    Het zijn er stuk of 13.. wil ze met alle plezier aanpassen. (:


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    RAYKEHORAN schreef:
    (...)

    Haha ik vind 't goed! (:
    Vind je alle rollen trouwens goed?
    Het zijn er stuk of 13.. wil ze met alle plezier aanpassen. (:


    Ze zijn super :)
    Ik heb wel nog 1 klein vraagje..Kun je nog iemand voor het genootschap maken?:$


    The artist is the kid that survived.

    lovepunkyx schreef:
    (...)

    Ze zijn super :)
    Ik heb wel nog 1 klein vraagje..Kun je nog iemand voor het genootschap maken?:$


    Haha tuurlijk! Wil je liever mannelijk/vrouwelijk en jong off oudd? (: Of andere voorkeuren?


    Just keep your head up. Stick on the ice.