• Als kinderen steeds uit bed komen(cat)
    Ik heb mijn oppaskindje twee uur geleden op bed gelegd en ze blijft er maar uitkomen met weer een of andere smoes(bat)
    Hebben jullie dat probleem ook?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou, nee, ik moest hem helemaal uitleggen dat het niet bestond enzo (ik denk nog steeds zelf van wel maar dat mocht ik natuurlijk niet zeggen), en hij zei zo: "Ja, maar al die stomme kinderen uit mijn klas zijn dreuzels! Jij bent toch een heks, jij gaat ons toch leren toveren?"

    Je had de verslagenheid op zijn gezicht eens moeten zien... Alsof je hem vertelt dat de Sint niet bestaat heb ik per ongeluk ook gedaan.

    How dare you(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jep, dat herken ik. En ik zit nu ook op te passen :'D
    Maar volgens de moeder waren ze vandaag heel moe, en ik heb ze nog niet naar beneden horen komen (A)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    JaiRy schreef:
    (...)

    Jazeker (:



    Kun je daar wat over vertellen?

    Priemgetal schreef:
    (...)

    Nou, nee, ik moest hem helemaal uitleggen dat het niet bestond enzo (ik denk nog steeds zelf van wel maar dat mocht ik natuurlijk niet zeggen), en hij zei zo: "Ja, maar al die stomme kinderen uit mijn klas zijn dreuzels! Jij bent toch een heks, jij gaat ons toch leren toveren?"

    Je had de verslagenheid op zijn gezicht eens moeten zien... Alsof je hem vertelt dat de Sint niet bestaat heb ik per ongeluk ook gedaan.

    Jij laat mij echt lachen weet je


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lieke ik wil wel komen en het zelfde doen als bij mijn sims(wbw)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maysilee schreef:
    Lieke ik wil wel komen en het zelfde doen als bij mijn sims(wbw)

    En dan mag ik het zeker uitleggen aan de ouders(bat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hale schreef:
    (...)


    O dat is zo lieff.

    Mijn oppaskindje Amber van 5 helpt me altijd een uur eerder met het verzorgen en na bed brengen van haar 3 jarige broertje.

    En daarna gaat zij na bed.

    Maar komt ze er altijd 10000 x uit.

    Op een gegeven moment was ik dat zat en ben ik gewoon bij haar gaan liggen.



    Aahw, dat is echt lief... Ik heb zo'n vast zinnetje en dan gaan ze meteen slapen (ik ben daar best vaak en ze zeiden tegen mij -toen kreeg ik traanoogjes- dat ze me wel wilden als zus):

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:17 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LOVEANNABETH schreef:
    (...)
    En dan mag ik het zeker uitleggen aan de ouders(bat)

    Nah dat doe ik wel, ik kan heel lief kijken*O*


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Maysilee schreef:
    (...)
    Nah dat doe ik wel, ik kan heel lief kijken*O*

    Then, my friend, we have a deal!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Die van mij kan nog niet praten. Ik ga met haar op de bank zitten, en ik negeer haar nét zo lang totdat ze plat ligt :Y) Gemeen, maar effectief :Y)

    Omdat mijn zussen zulke slechte oppassers waren (Die kwamen nooit opdagen) mocht ik het nooit doen D:
    Maar kleuters houden van mij! Een keer ben ik door een random kleuter geknuffelt in de Appie van de stad :x


    SLOAN.