• Ik kreeg gisteravond rond middernacht een idee voor een Twilight Story en ik vind het persoonlijk heel goed. En ik wil het dan ook graag uitschrijven. Maar dat wil ik wel samen met iemand doen omdat ik er alleen niet genoeg tijd voor heb
    Dit is het idee

    Salaylan is the most powerfull vampire ever created. She has a combination of different , powerfull, gifts. And that is the reason why she is always on her way. The volturi want Salaylan to be in there army. Because there is a war going on in the vampire world. The vampires wants to be free, without the volturi. On a day Salaylan met the Cullens and the Wolfpack. When she sees Seth Clearwater, its love on the first sight for Salaylan and Seth. But it is an impossible love. He is a werewolf and she is a vampire. but that is nog the only problem. Salaylan can't stay anywhere longer than 5 days, than she has to go one if she don't want to fall in the hands of the Volturi. And if the Volturi would discover that she is in love with someone, they would kill that person imedialty. What does she has to do?

    Ja, ik heb het idee in het Engels bedacht, maar wil in het Nederlands schrijven/ Als jullie willen vertaal ik het wel naar het Nederlands.
    Oja de gave die ze heeft werkt als volgt
    She can read peoples minds. Not only what they are thinking at that moment, but also what they were thinking in the past and the future. And those people don't have to be close to her. She even can hear the minds of people who are on the other side of the world. And that's not the only thing. She can go in their mind and talk to them. They will think its a dream.

    Als het jouw leuk lijkt om samen met mij dit idee uit te werken vul dan even het volgende in
    Naam:
    Leeftijd:
    Wat je van het idee vindt:
    Of je ervaring hebt met Twilight verhalen:
    Waarom je met mij wil samen schrijven:
    Stukje van je schrijfstijl:

    Alvast bedankt!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Salayan is de meeste krachtige vampier ooit gemaakt. Ze heeft een combinatie van verschillende, krachtige, gaves. En dat is de reden waarom ze altijd op de vlucht is. De Volturi wil haar in hun leger. Want er is een oorlog bezig in de Vampieren Wereld. De vampieren willen vrij zijn, zonder de Volturi. Dan ontmoet Salaylan op een dag de Cullens en the Wolfpack. Als ze Seth Clearwater ziet is het liefde op het eerste gezicht, voor Salaylan en Seth. Maar het is een onmogelijke liefde. Hij is een weerwolf en zijn een vampier. Maar dat is niet het enige probleem. Salaylan kan nergens langer dan vijf dagen blijven, dan vind de Volturi haar. En als ze erachter komen dat zij verliefd is geworden op iemand, dan zullen zij die persoon gelijk vermoorden. Want moet Salaylan doen?
    De gave die ze heeft werkt als volgt
    Ze kan de gedachten lezen van personen. Niet alleen wat ze op dat moment denken, maar ook wat ze in het verleden dachten en wat ze in de toekomst gaan denken. En die persoon hoeft niet dicht bij te zijn. Ze kan zelfs de gedachten lezen van personen die aan de andere kant van de wereld zijn. Aan de hand daarvan kan ze tegen die personen praten in hun gedacht. Zij zullen denken dat het een droom is


    Even voor jullie vertaald naar het Nederlands


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sorry, ik wil opzich wel samenschrijven, maar ik hou gewoon niet van fanfictions..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Vinden jullie het een leuk idee??
    Want als niemand samen wil schrijven, doe ik het miss wel alleen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind het een leuk idee, en ik wil wel samen schrijven, maar ik heb nog een aantal verhalen die ik moet afmaken enzo..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik wil opzicht wel samen schrijven... =)


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Geweldig idee, ik hoop dat je snel iemand vindt om mee samen te werken. ;)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Een heel tof idee! Als het een verhaal wordt ga ik hem zeker lezen! :D

    De link van het verhaal


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one