• Heb net even mijn abo-lijst opgeruimd, en nu heb ik nog maar heel weinig abo's over. Duss, ik zoek stories, en dit keer ga ik bij ALLE stories die jullie hier neerzetten een kijkje nemen (:

    Oja, ik heb zelf ook een story, willen jullie die misschien ook lezen? $



    What's wrong with me?


    He was like nobody else.
    Since that day he has changed.
    I don't know what it is, but he's not the Louis I remember.


    Klik op het plaatje (:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 16:57 ]


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    *Nederlands gesproken+geschreven
    *One Direction bestaat
    *Net begonnen
    *Activeer zo vaak mogelijk
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken


    Ik heb ook nog: We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne
    Maar daar ben ik al ver mee

    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~



    I got to know where I belong
    I got to know where I came from
    I got to know the reasons why I'm here
    The way I am
    Feeling the things I feel




    Hailey Jane Delaney lijkt een heel normaal meisje van 16. Alleen werd ze door haar ouders ernstig verwaarloosd. Als ze uit huis wordt geplaatst en een pleegmoeder in La Push krijgt, lijkt alles beter te gaan maar niets is minder waar..


    #A xExpression & Ceetje production
    Nothing may be copied without our written premission!
    #Soundtrack
    #Dit is onze eerste echte story, dus graag tips!
    #Started on 11//04//2012


    If we can't live together, we are going to die alone.



    Under the lights tonight
    You turned around, and you stole my heart
    With just one look, when I saw your face
    I fell in love, it took a minute girl
    To steal my heart


    #Soundtrack

    #written by:bkopenwater

    Begin:25/04


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    They Just Told Me I'm A Wizard |One Direction & Harry Potter|


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.



    LEVEN


    Het is negen januari, negen minuten over negen in de morgen. Het is koud, extreem koud, maar op blote voeten sluipt er een meisje door de Drentse bossen. Het is negen januari, 2015, en in Nederland is het oorlog.
    Fenna is een doorzetter, maar ze ziet haar toekomst verdwijnen. Wanhopig is ze op zoek, een zoektocht naar leven.
    'Wie ben jij?' vraagt het meisje, terwijl ze me nieuwsgierig aankijkt. Haar krullend blonde haren dansen over haar schouders terwijl ze naar me lacht. Met haar handen wriemelt ze aan de glinsterende franjes die aan haar roze jurkje zaten. Ik had een brok in mijn keel. Ik wilde hem wegslikken maar het lukte niet. 'Niet praten, Fenna,' hoorde ik de krakende stem van Cobus via mijn headset in mijn oor fluisteren, 'doe heel rustig een stap naar achter.' Ik knikte, al wist ik dat hij het niet zag. Zou hij het merken als ik... Ik keek in de diep blauwe ogen van het meisje, die me langzaam naar haar toe trokken.

    Net begonnen :)


    Aiolos


    Raja is met haar ouders en broer op vakantie in het oude Athene. De symboliek van de stad is magisch, de zon schijnt, de inwoners van de stad lachen haar toe. Maar door het noodlot beland Raja in een café in de haven Piraeus. Dit café zorgt er niet alleen voor dat haar vakantie veranderd, het verandert haar leven, en dat van de mensen om haar heen.
    De tijd leert, en naar een paar maanden onderzoek zijn de vragen van de wetenschappers beantwoord. Zij zijn tevreden. De enige die achterblijf is Raja. Precies twaalf jaar later keert ze terug naar de haven, om haar reis nog een keer te maken. Zal ze antwoord vinden? Zal ze hem vinden?

    Ik begin binnenkort met activeren (dit weekend)


    Mijn Nieuwe Wereld ~ Glee


    Lora is een mooi meisje, blond haar, blauwe ogen, en bíjna hoofdaanvoerster van de Cheerios. Altijd stond ze achter Quin, Britney en Santana, maar nu wil ze zelf stralen, kosten wat het kost. Maar er breekt een nieuwe tijd aan wanneer een Ierse student op school verscchijnt...

    Bijna afgelopen, maar er komt een vervolg aan :)


    I'm not stupid, I like to think I'm just misunderstood.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (Soms 16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    Ik ben nog maar net begonnen, maar toch :$


    The rose speaks of love silently in a language known only to the heart[Jacob Black]
    Rose' ouders gaan scheiden en ze besluit met haar moeder mee te gaan. Tot overmaat van ramp komt ze terecht in het saaie Forks, en dan ook nog eens in La Push, waar niet veel te beleven valt. Totdat ze Jacob Black tegenkomt, een ongelooflijk aardige, en niet te vergeten, knappe jongen, met een geheim waarvan ze de gevaren niet kan overzien.



    *Nederlandstalig
    *Elke dag 2 à 3 hoofdstukken, tenzij anders aangegeven
    *net begonnen, dus alle reacties welkom.


    Sometimes, when I say, 'I'm fine", I want somebody to look me in the eyes and say "I know you're not, what's wrong


    De brievenbus - Louis Tomlinson

    Lucy Conrad is 18 jaar, woont in NY met haar hond Billy in een zolderverdieping in Soho, studeert filosofie, houdt van fotografie en is paranormaal begaafd. Ze correspondeert met haar jeugdvriend Louis Tomlinson als ze die ontmoet tijdens een reisje naar geboortestad Londen. De brieven gaan over en weer, waarin irritaties worden geuit, ontvlambare discussies worden gevoerd, herinneringen opgehaald, gevoelens geuit en expressies worden getoond. Er bloeit een vriendschap op, die vol passie en vuur groeit tot meer gevoelens, hoe Lucy probeert te voorkomen dat ze verliefd wordt en Louis in de war is van zijn gevoelens. Hoe ze toegeven, twijfelen, opstaan en doorgaan. De wispelturige gevoelens slaan bij Lucy toe als de denkt aan de diepte en toekomst in hun vriendschap en relatie - hoe graag ze ook wilt, vanwege de verschillende leefmilieus, terwijl Louis overtuigd is van de diepgang die zal kunnen ontstaan tussen hem en Lucy.



    De hoofdstukken zullen bestaan uit brieven die over en weer gaan tussen Lucy en Louis. Je ontdekt, weliswaar een geschetst droombeeld, hoe de chemie die kan ontstaan in brieven, hoe Lucy en Louis opboksen tegen de verschillen van wereld en waanbeelden en droombeelden te onderscheidden.
    How pure love can survive and every letter count.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Futuristic Lovers


    When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

    Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.
    Je hoeft de serie niet te kennen om het verhaal te kunnen begrijpen.


    Believe in yourself.

    Nieuwe story about One Direction! 55 abo's.

    You steal my heart ~ One Direction


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    It was like reaching to something. I was so close, but I still couldn't touch it.
    I just couldn't get there...

    Lees het hier.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 23:24 ]


    And I'll continue to smile no matter how hurt I am.

    Where are you? ~One Direction
    http://www.quizlet.nl/stories/84064/where-are-you


    one-direction/

    Lynn wint samen met haar beste vriend een Meet&Greet met One Direction, maar de dag na het concert hoort ze dat Harry Styles spoorloos is verdwenen. Het feit dat zij hem voor het laatst heeft gezien maakt haar verdacht, tot er meer mensen verdwijnen.

    Het loopt nu tot hoofdstuk vier en ik probeer elke dag een stukje te schrijven.
    Hope you like it (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 12:09 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Vampire Direction

    ^^ ;D


    nothing is true, everything is permitted.