• Ok, ik en Ivy willen ons excuseren vanwege de topics die we opende waar we Bomm (a.k.a Tara) en Darkpassion (a.k.a Mariko) zowat, ja beschuldigde? En dan beschuldigden we vooral Bomm.
    Ik weet niet of ze die topics gelezen heeft (?) Maar daarin beschuldigde ik en Ivy haar dus van vriendjespolitiek. [Dat ze d.m.v vriendjespolitiek Darkpassion als mod hadden gekozen]

    Ik kan het niet goed uitleggen, want ben al moe [/vermoeiende dag achter rug ^^] maar Darkpassion weet waarover het gaat.
    Dus; Sorry!
    <3

    En Nu Zijn We Allemaal Friendjes :D

    (sorry dit moest gewoon ff (A))


    I solemny swear i am up to no good

    Vrolijke vrolijke vrienden vrolijke vrienden dat zijn wij! x'D


    *He's the one.

    Als eerste wil ik even zeggen dat ik wel blij ben dat jullie je excuses hebben aangeboden :)
    Uhm, ik snap jullie standpunt ook wel, maar we moeten allemaal ook wel eerlijk zijn dat DarkPassion al veel voor Q gedaan heeft, dus ik vind dat ze het echt wel verdiend, en het is toch in ons belang dat we goede mods hebben?
    Maar okee,ik snap dat gedoe over vriendjespolitiek ook wel, maar bomm is heus niet de enige die over de mods beslist,..
    Dus ik blijf erbij dat ze het allebei verdienen mod te zijn en ik weet dat DarkPassion het goed gaat doen!
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ja ^^
    Wel jammer dat jullie dat écht denken, met die aanmelding enzo. Maarja goed.

    Aha, nou lief dat jullie je excuses aanbieden. ^^
    Ik heb het inderdaad niet gelezen ofzo, en ik denk dat ik dat ook niet wil als ik het zo lees. ^^'
    Maar voor de duidelijkheid: Ik wilde Mariko altijd al mod hebben, vanaf het moment dat ze die goeie anti-reclame actie begon. En dus ook ver van voor ons zegmaar.

    Maarja ik had al wel gedacht dat jullie zo zouden denken maar, like, ik kies niet alleen he? ._. Al zou ik wel ja stemmen, als de rest nee zou zeggen zou het niets uitmaken.

    und, ik heb ene nieuw woordje uitgevonden en Mariko vind die geniaal
    hie rkomt ie; liefjespolitiek

    Ja ^^
    Wel jammer dat jullie dat écht denken, met die aanmelding enzo. Maarja goed.

    ach ik had een reden om dat te denken ..


    -

    Vrolijke vrolijke vrienden vrolijke vrienden dat zijn wij! x'D

    als we samen gaan kamperen, in het bos of in de wei (?)...
    weet ik veel .D
    <3


    -

    Wow jij kent het vervolg ik ken alleen die vrolijke vrolijke vrienden shit x'D


    *He's the one.

    (...)
    als we samen gaan kamperen, in het bos of in de wei (?)...
    weet ik veel .D
    <3

    dan gaan we samen spelen

    Wow jij kent het vervolg ik ken alleen die vrolijke vrolijke vrienden shit x'D


    hha pup, meer dan dat weet ik niet. Maar dat is toch van samson en gert? daar keek ik vroeger veeel daar, daarmee ^^


    -

    (...)
    dan gaan we samen spelen
    hha jij kent het ook al (:


    -

    is dat dan van samnson en gert, OMG dat ik dat niet weet dat zijnd us wel mijn idolen é!!!


    *He's the one.

    (...)hha jij kent het ook al (:

    i lovde Smason & Gert
    nu ook nog een klein beetje

    Ja ^^
    Wel jammer dat jullie dat écht denken, met die aanmelding enzo. Maarja goed.

    n_n Ik begrijp ze wel dat ze dat denken maar tsjaa. Je kan je ook wel bedenken dat het niet zo is. Want op quizlet moeten nou eenmaal wat volwassenere mods zitten. En Inderdaad heeft Darkpassion al veel gedaan voor quizlet. En Bomm beslist niet alleen over het lot.


    I do not hook up.

    (...)
    i lovde Smason & Gert
    nu ook nog een klein beetje

    Ach ik loveer ze niet meer ^^


    -