• Ja mijn stiefbroer gaat kerst dit jaar bij zijn (pleeg)moeder en zijn halfzusje vieren.

    Ok begrijpelijk.

    Maar dan ga ik hem echt missen.

    Wie ga jij missen met kerst?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:38 ]

    Mijn zus en stiekem ook mijn vader.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Hale schreef:
    (...)


    Ja zo noemen ze dat.

    Je bedoelt vitaal, niet vintaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Je bedoelt vitaal, niet vintaal.


    Dat ja.

    RainbowDash schreef:
    Niemand. Ik ga op mijn kamer zitten en kalmpjes de wereld haten :Y)

    Alwins optimistische blik op het leven ftw!

    Ik ga op eerste kerstdag bij mijn tante een kerstmaal eten (en eens was dat een zeven-gangenmenu :9~ nu een driegangen, maar ik ben meer dan tevreden), en de dag erop kip patat en appelmoes met gezinlief, en andere tante en nicht (: ik heb dus niets te klagen, en ik zal niemand missen met kerst.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat is nu echt een van de minste dingen hoor :'D. Je ziet die immers genoeg in het hele jaar.

    Daarbij, voor zover ik weet zal mijn broer zijn hele leven nog in Praag wonen en denk maar niet dat die met kerstmis hier zal zijn..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik niet vieren kerst. 5000

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:06 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Templesmith schreef:
    Helemaal niemand. Ik heb de meeste mensen gewoon om me heen. :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Marshmellow schreef:
    Dat is nu echt een van de minste dingen hoor :'D. Je ziet die immers genoeg in het hele jaar.

    Daarbij, voor zover ik weet zal mijn broer zijn hele leven nog in Praag wonen en denk maar niet dat die met kerstmis hier zal zijn..





    Nou als ik mijn broer niet bij me heb of weet dat ik zo 1-2-3 na hem toe kan gaan is het net of ik een been of een arm mis ofzo.

    Hale schreef:
    (...)


    Nou als ik mijn broer niet bij me heb of weet dat ik zo 1-2-3 na hem toe kan gaan is het net of ik een been of een arm mis ofzo.


    dude, hij gaat geen weken weg ofzo. He'll be back before you know it.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik ben gewoon blij dat ik dir jaar niet meer moet kiezen tussen de familie van mijn vriend en mijn eigen familie om feest te vieren, happy single!!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niemand, ik heb er wel iemand bij. Mijn neefje, die vandaag geboren is. (bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hale schreef:
    (...)




    Nou als ik mijn broer niet bij me heb of weet dat ik zo 1-2-3 na hem toe kan gaan is het net of ik een been of een arm mis ofzo.

    En hoe lang is die weg? Een week? Twee? Dat is echt nog niets hoor :'D. Daarbij, sms'en, mailen, desnoods skypen enal gaat ook nog :'D.

    Wat moet ik dan zeggen? Mijn broer zit daar voor altijd :'D. Tja, als dat zijn keuze is, dan is dat zo :'D.
    Dat je hem een week niet ziet ook als is dat zogezegd je arm of been of dergelijke, het gaat wel, en je hoort nog steeds van hem.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:23 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    En hoe lang is die weg? Een week? Twee? Dat is echt nog niets hoor :'D. Daarbij, sms'en, mailen, desnoods skypen enal gaat ook nog :'D.


    Daar heb je gelijk in.

    moeder pleegmoeder

    RainbowDash schreef:
    Niemand. Ik ga op mijn kamer zitten en kalmpjes de wereld haten :Y)


    Birds born in a cage think flying is an illness.