• Ja mijn stiefbroer gaat kerst dit jaar bij zijn (pleeg)moeder en zijn halfzusje vieren.

    Ok begrijpelijk.

    Maar dan ga ik hem echt missen.

    Wie ga jij missen met kerst?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:38 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in.

    Voila zie =). Soms moet je gewoon het leven eens van de andere kant bekijken, dan zie je wel dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is :'D.
    Wat er is helemaal geen reden dat je hem moet missen. Hij gaat het daar heel leuk hebben, en als het inderdaad zo is zoals jij het zegt, dan zal hij vast ook aan je denken en liever hebben dat jij plezier maakt in plaats van te denken 'was hij maar hier'. Je kan hem steeds bereiken als je hem niet ziet en hem nodig hebt, dus er is nergens een probleem.=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    M'n vriend


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Voila zie =). Soms moet je gewoon het leven eens van de andere kant bekijken, dan zie je wel dat het eigenlijk helemaal niet zo slecht is :'D.
    Wat er is helemaal geen reden dat je hem moet missen. Hij gaat het daar heel leuk hebben, en als het inderdaad zo is zoals jij het zegt, dan zal hij vast ook aan je denken en liever hebben dat jij plezier maakt in plaats van te denken 'was hij maar hier'. Je kan hem steeds bereiken als je hem niet ziet en hem nodig hebt, dus er is nergens een probleem.=)



    Daar heb je eigenlijk best wel gelijk in.

    Hale schreef:
    (...)


    Daar heb je eigenlijk best wel gelijk in.

    Probeer het dan eens te doen en je zal veel meer van het leven genieten :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Midna schreef:
    Niemand (:


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ik ga me juist doodirriteren aan mensen omdat ik de hele tijd met mn familie opgescheept zit en niet bij mn vrienden ben.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Mijn kat, die vroeger elk jaar onder de kerstboom zat, haar lievelingsplekje tijdens de feestdagen, en nu is ze er niet meer. ):


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mijn ouders, broer, tante, nonkel, nicht en neef. Ik vind het jammer dat ik een stukje gezelligheid met hen ga missen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RainbowDash schreef:
    Niemand. Ik ga op mijn kamer zitten en kalmpjes de wereld haten :Y)

    Zou ik willen.
    Maar ik moet waarschijnlijk 'fijn meevieren' met mijn familie


    Cool, neat, swell -Cry

    Ohh dat is jammer! Is hij er Tweede Kerstdag wel? =3

    En nee, ik geloof niet dat ik iemand ga missen tijdens Kerst. Mijn gezin is gewoon compleet gelukkig ^^ <3.

    edit: en ik snap niet waarom iedereen hier zo vet negatief over "samenzijn met de familie" is. Koester wat je hebt, voor je het weet is je gezin niet meer compleet en zou je willen dat je wat meer tijd met elkaar had besteedt.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:16 ]


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    Ohh dat is jammer! Is hij er Tweede Kerstdag wel? =3

    En nee, ik geloof niet dat ik iemand ga missen tijdens Kerst. Mijn gezin is gewoon compleet gelukkig ^^ <3.

    edit: en ik snap niet waarom iedereen hier zo vet negatief over "samenzijn met de familie" is. Koester wat je hebt, voor je het weet is je gezin niet meer compleet en zou je willen dat je wat meer tijd met elkaar had besteedt.



    Nee hij zit in duitsland.

    Notredame schreef:
    Ohh dat is jammer! Is hij er Tweede Kerstdag wel? =3

    En nee, ik geloof niet dat ik iemand ga missen tijdens Kerst. Mijn gezin is gewoon compleet gelukkig ^^ <3.

    edit: en ik snap niet waarom iedereen hier zo vet negatief over "samenzijn met de familie" is. Koester wat je hebt, voor je het weet is je gezin niet meer compleet en zou je willen dat je wat meer tijd met elkaar had besteedt.


    Why don't yóu come and meet my lovely family? :W
    Je kan wel vvrolijk zeggen 'koester wat je hebt' maar ik vind dat je daar niet over mag oordelen als je de situatie van die "familie" niet kent.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Notredame schreef:
    Ohh dat is jammer! Is hij er Tweede Kerstdag wel? =3

    En nee, ik geloof niet dat ik iemand ga missen tijdens Kerst. Mijn gezin is gewoon compleet gelukkig ^^ <3.

    edit: en ik snap niet waarom iedereen hier zo vet negatief over "samenzijn met de familie" is. Koester wat je hebt, voor je het weet is je gezin niet meer compleet en zou je willen dat je wat meer tijd met elkaar had besteedt.

    Niet altijd. Mijn gezin is niet meer compleet, dat is ook de reden waarom ik het niet meer zo op mijn gezin heb, en ik heb dat nooit gewild.
    Zeker op onze leeftijd is het best logisch om je familie een beetje zat te zijn, we worden/zijn volwassen en maken ons los van onze familie. Zo vreemd is het niet dat ze dat zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Frigga schreef:
    (...)
    Niet altijd. Mijn gezin is niet meer compleet, dat is ook de reden waarom ik het niet meer zo op mijn gezin heb, en ik heb dat nooit gewild.
    Zeker op onze leeftijd is het best logisch om je familie een beetje zat te zijn, we worden/zijn volwassen en maken ons los van onze familie. Zo vreemd is het niet dat ze dat zeggen.

    Hmm, ja, je eerste argument begrijp ik wel.
    Maar volgensmij is het niet helemaal gezond om "je familie zat te zijn", hoe oud je ook bent. :') Mijn grootouders komen ook nog altijd bij ons Kerst vieren, en dat stellen mijn ouders erg op prijs, dus dat leeftijds-argument vind ik een beetje bull to be honest. Maar blijkbaar hebben veel mensen een ingewikkelde relatie met hun familie ofzo..?

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:21 ]


    ars moriendi

    Notredame schreef:
    (...)
    Hmm, ja, je eerste argument begrijp ik wel.
    Maar volgensmij is het niet helemaal gezond om "je familie zat te zijn", hoe oud je ook bent. :') Mijn grootouders komen ook nog altijd bij ons Kerst vieren, en dat stellen mijn ouders erg op prijs, dus dat leeftijds-argument vind ik een beetje bull to be honest. Maar blijkbaar hebben veel mensen een ingewikkelde relatie met hun familie ofzo..?

    Ik bedoelde dat ik nooit echt heb gewild om meer tijd met ze door te brengen, klinkt heel hard maar het is wel zo.
    Zat zijn is ook niet echt het goede woord, maar we worden zelfstandiger en maken ons meer los van ze. We willen meer onze weg gaan dan de weg van die onze familie/gezin uitstippelen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall