• Ja mijn stiefbroer gaat kerst dit jaar bij zijn (pleeg)moeder en zijn halfzusje vieren.

    Ok begrijpelijk.

    Maar dan ga ik hem echt missen.

    Wie ga jij missen met kerst?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 19:38 ]

    Who the hell cares? mijn kleine broertje. (joehoe)


    To love is to destroy.

    Ik zou zo erg blij zijn als mijn broer/zus weg zou zijn met kerst. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo'n speciale band heb met ze als jij met jouw broer.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:41 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Portia schreef:
    Who the hell cares? mijn kleine broertje. (joehoe)



    Pardon?

    Rot op met je who the hell cares.

    Serieus, ik snap jou topic's niet. Wat zoek je? Aandacht? Hoelang blijft hij weg, 1 week, minder misschien? Er zijn zat mensen die geen eens een broer hebben of verloren zijn.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Niemand

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:53 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Cinna schreef:
    Serieus, ik snap jou topic's niet. Wat zoek je? Aandacht? Hoelang blijft hij weg, 1 week, minder misschien? Er zijn zat mensen die geen eens een broer hebben of verloren zijn.



    Ga niet zo praten als je niet weet wat ik heb meegemaakt.


    Moet er weer eens ruzie komen.

    -

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:08 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hale schreef:
    (...)


    Ga niet zo praten als je niet weet wat ik heb meegemaakt.


    Moet er weer eens ruzie komen.


    Het is vooral dat ik jou ellendige topic's echt zat ben en ik geloof dat ik niet de enige ben hier op Q. Je mag dan wel heel veel hebben meegemaakt, een vreselijke stiefmoeder hebben, een vriend in de bak, in een halve ghetto wonen, ik vind het vreselijk voor je, maar al deze topic's. Is dat nu echt nodig?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cinna schreef:
    (...)

    Het is vooral dat ik jou ellendige topic's echt zat ben en ik geloof dat ik niet de enige ben hier op Q. Je mag dan wel heel veel hebben meegemaakt, een vreselijke stiefmoeder hebben, een vriend in de bak, in een halve ghetto wonen, ik vind het vreselijk voor je, maar al deze topic's. Is dat nu echt nodig?


    Ok ok. ik zou er mee stoppen.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 jan 2019 - 20:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn beste vriend en mijn vader(no_chears), mijn vader is naar het buitenland verhuist en mijn beste vriend moet kerst gaan vieren bij zijn familie in Amerika.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 21:07 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hale schreef:
    (...)


    Lotgenootje.


    Nou sorry, ik noem het niet echt lotgenootjes.
    Onze enige overeenkomst is dat onze broers er niet zijn. Die van jou is bij zijn moeder voor een aantal dagen, die van mij zit in Afghanistan omdat hij op uitzending is. Ik zie hem pas eind mei weer.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn broer & z'n vriendin zijn op Kerstavond bij ons, en op oudejaarsavond gaan ze naar hun. Was vorig jaar ook zo. Ik vind dat ook neit zo leuk , want dan zit ik alleen met m'n ouders,m aar dit jaar ga ik uitgaan met een vriendin op oudejaar. ;3


    effort never betrays you

    Mijn beste vriendin en mijn beste vriend.. mijn beste vriendin woont ver weg en mijn beste vriend is gewoon een schat..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Portia schreef:
    Who the hell cares? mijn kleine broertje. (joehoe)


    I do care. Je moet niet zo raar doen, als zij nou eens een goeie band heeft met haar stiefbroer en van hem houdt is het wel een beetje gemeen om te zeggen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!