• Elk jaar altijd het zelfde. Die looptesten zijn fucking Stom, elk jaar opnieuw moeten wij dat doen. Dit jaar moeten we 12rondes lopen en 12minuten 2testen dus. Maar was ik weer eens zo slim om mijn vader een briefje te laten schrijven dat ik niet mee kon doen omdat ik ziek was. 12minuten heb ik dus niet meegedaan, maar Maandag moet ik dan weer die 12rondes Wél lopen, ik zie er erg tegen op. Ik heb totaal geen goede conditie en ik ben altijd de laatste dus ook altijd gebuisd niet dat het me veel kan schelen, ze kunnen me daarvoor toch niet laten zitten. Maar is dat bij jullie op school ook dat jullie elk jaar opnieuw die looptesten hebben?


    *He's the one.

    Jaa, Shuttlerun is wachten tot er ene piep komt en dan naar overkant rennen. Gaat snel sneller.
    Coopertest is 12 minuten rennen


    I live for the applause, you will die for it.

    Dood aan de shuttleruntest. Gelukkig krijg ik die dit jaar niet meer. :3 & De coopertest trouwens ook.


    blame the bully.

    wij moeste vandaag toevallig 12 min, en ja hoowr te snel begonnen dus had net een 6. mjaa volgens mij heb ik ook astma fzow.
    xx.Me

    aaaah nee,
    de coupertest en de bieptest ofsow...
    ik haat die:@

    aaaah nee,
    de coupertest en de bieptest ofsow...
    ik haat die:@


    Shuttlerun xD

    (...)

    Shuttlerun xD


    by ons noemt dat ne coupertest en ne bieptest xD

    Ik had vandaag Coopertest. .__.
    Dude, wat een hel. x__x

    Ja,, Wij hebben 2 verschillende testen,, eentje,, moeten we op de piepjes gaan rennen,, en dan moet je binnen die piepjes de overakant hebben gehaalt,, en we moeten dan ook nog een andere test doen,, dan moet je ook binnen 12 minuten, zoveel rondjes hebben gerent


    Dunno ><

    Coopertest: 12 minuten. Ik ga maar gewoon op een sukkeldrafje; ze kunnen me de pot op.
    (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij moeten dit jaar 4 km lopen, volgend jaar 5 km etc...En als je niet mee kan doen, moet je een briefje van de dokter hebben. Een briefje van de ouders telt ni.
    Ik HAAT da zo hard!!


    Got up on the wrong side of life today

    Pfff, ik moet parkloop doen. Ga je vanaf school naar een very groot park, ren je dat door en kom je weer terug, binnen 12 minuten. Dan heb je een voldoende. Ik kan het niet eens 6 minuten volhouden!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    vandaag had ik hem als eerst. eerst gingen we er voor trainen maar goed.
    we moesten 8 min lopen voor cijfer(gaat nog erger worden hoor). voor de meisjes moest je maximaal 30 rondjes. na dat is dus geen 1 meisje gelukt:S. dus iedereen heeft meteen onv. je kreeg 6 voor 30 rondjes. na ik heb iets aan mijn knie. dus hou het niet vol. maar met conditie wel natuurlijk. maar vandaag niet. ik voelde me al in de ochtent niet zo lekker. beetje last van verkoudheid. heerst weer hea. dus met rennen allemaal slijm in me keel en op het einde maar blijven hoesten. duizelig werd ik ik had gewoon overal pijn. ik viel gewoon zowat op de grond. het voelde of mijn ogen draaide echt eng. nu voel ik me nog zieker door dat want me keel brand als een gek nu door het hoesten enzo.
    maar bij ons is gym echt een marteling. 2 uurtjes lang moeten wij allemaal maar rennen enzo. en soms op einde spelletje. sorry hoor maar vind ik echt niet normaal. en als iemand stopt. kunnen we gelijk allemaal opnieuwe beginnen. nee das lekker. en als je 1 regel overtreed bij gym mag de hele klas gezellig.....45 min rennen:S en dat meent hij geloof mij maaR!! het is echt niet meer normaal.

    wat ben ik toch weer blij dat ik geen gym heb!^^


    Je moet worden wie je bent.

    Jaa wij moeten 25min lopen -.-'