• Als ik moet kiezen is dat de dag dat ik en Mike het goedmaakten.

    Ik weet niet waarom dat moment pakte me gewoon.

    We hadden al een aantal dagen ruzie omdat het uit was enzo tot hij op een dag ineens voor mijn deur stond. Waardoor hij bijna een gevecht had met mijn broer Hij zie dat het hem speet en dat ik alle reden had hem niet te woord te willen staan maar dat hij even zijn ding wou zeggen.

    Dat die hij dus in een rap en toen had me zo om.

    Tot grote ergenis van mijn broer.

    Je bent de enige de ware de reden van me bestaan.
    Je bent perfect in elke zin.
    Damn waarom koos ik ervoor vreemd te gaan.
    Ik wil je terug ik wil bewijzen dat ik voor je ga.
    Want zonder jou in me leven klopt me hart niet meer.
    Het zal het zelfde blijven met of zonder toestemming van je familie.
    Ik zweer het ik laat je nooit meer uit me leven gaan...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:21 ]

    Nou ja, onder de sterren slapen met mijn ex en twee vallende sterren zien was best bijzonder.
    Maar ik denk toch dat vorige week zaterdag op nummer één staat... Ik zat toen met mijn crush 's avonds op een bankje midden in de stad en we hadden zo'n mooi, diep gesprek, zo'n gesprek heb ik nog nooit gehad. En we waren allebei zo verliefd... Maar nu moet hij natuurlijk weer moeilijk doen en ervoor zorgen dat het nooit wat wordt tussen ons. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Templesmith schreef:
    Eeeeeeeeeeh, ik vond mijn zoenen niet heel erg romantisch. :'D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cinna schreef:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    LOVEANNABETH schreef:
    Helemaal niets:W


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Eerste zoen met Kev. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn droom ;]

    Cinna schreef:


    The girl saw the little bird, and knew she could fly.

    Eh, een tijdje terug dat mijn vriend jankend uitschreeuwde: "Godverdomme Steph, ik hou van je!"
    Ja, ja. Ehm.. Nee. Ik weet het niet. D:
    Oh ja wel.
    We lagen vorig jaar in de zomer, het was op dat moment even uit tussen ons maar we waren intussen al wel weer met elkaar bezig. Man, dat was de leukste dag dat we ooit hebben gehad.
    We lagen daar, naast elkaar. Te knuffelen, te lachen enzo. En hij moest om 8 uur thuis zijn, maar hij wilde niet omdat hij bij mij wilde zijn. Dus ging hij uiteindelijk om half 12 naar huis. Dat was echt zo fijn. <3


    your eyes are like stars in the night.

    Cinna schreef:


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Geen idee. D:

    Ik heb wel eens een roos gekregen, 2x zelfs. en ooit een keting en een knuffelbeer. Ooit heeft een jonge in gebarentaal 'I love you' gezegd en ooit ben ik zelfs bijna ten huwlijk gevraagt. Maar nooit heb ik het romantisch gevonden omdat ik niets voor die jongens voelde. Tot daar mijn romantiche ervaringen(cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cinna schreef:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik weet niet meer, was iets met mijn ex..


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Teveel om op te noemen :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cinna schreef:


    all I want for christmas is a girlfriend