• Als ik moet kiezen is dat de dag dat ik en Mike het goedmaakten.

    Ik weet niet waarom dat moment pakte me gewoon.

    We hadden al een aantal dagen ruzie omdat het uit was enzo tot hij op een dag ineens voor mijn deur stond. Waardoor hij bijna een gevecht had met mijn broer Hij zie dat het hem speet en dat ik alle reden had hem niet te woord te willen staan maar dat hij even zijn ding wou zeggen.

    Dat die hij dus in een rap en toen had me zo om.

    Tot grote ergenis van mijn broer.

    Je bent de enige de ware de reden van me bestaan.
    Je bent perfect in elke zin.
    Damn waarom koos ik ervoor vreemd te gaan.
    Ik wil je terug ik wil bewijzen dat ik voor je ga.
    Want zonder jou in me leven klopt me hart niet meer.
    Het zal het zelfde blijven met of zonder toestemming van je familie.
    Ik zweer het ik laat je nooit meer uit me leven gaan...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 nov 2011 - 20:21 ]

    LOVEANNABETH schreef:
    Helemaal niets:W


    /

    Het was uit tussen mij en m'n ex. Dit was.. vorig jaar augustus? Nou, ik ging uit, hij ook en we kwamen elkaar tegen. Ik negeerde hem eigenlijk keihard en hij mij ook.. fine. Maar op een gegeven moment stond ik met een jongen te dansen en te praten en het zat er wel in dat we zouden zoenen.. trekt m'n ex me gewoon weg bij die andere jongen en zegt:
    'Ik kan dit niet. Kom alsjeblieft terug' en toen zoende hij me. Ik smelt nog steeds weg als ik hieraan denk, ook al was het een maand daarna wéér uit.


    It's time to be happy again.

    Mijn eerste kus. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    4 mei dit jaar, toen mijn huidig vriendje me (na een hele namiddag kussen en knuffelen en praten over 'ons') vijf minuten voor mijn trein vertrok heel erg onzeker vroeg van 'eh, zijn we nu eigenlijk samen?'
    dat was gewoon zo schattig :Y)


    ask her if she wants to stay a while

    Cinna schreef:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Cinna schreef:


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Srry praat ik liever niet over, t moment was enorm romantisch, maar t laat me weer iets te veel denken aan een persoon die ik juist moet vergeten.

    T was gwn een moment en dan voel je je pas echt gelukkig, you know. En ik haat mezelf er echt om dat hij nog steeds in my head is. Every day, every single time, is hij wel ergens achter in mijn hoofd te vinden. Verdomme.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    dance4ever schreef:
    Srry praat ik liever niet over, t moment was enorm romantisch, maar t laat me weer iets te veel denken aan een persoon die ik juist moet vergeten.

    T was gwn een moment en dan voel je je pas echt gelukkig, you know. En ik haat mezelf er echt om dat hij nog steeds in my head is. Every day, every single time, is hij wel ergens achter in mijn hoofd te vinden. Verdomme.


    I know the feeling. (no_chears)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Op vakantie, haha. Ik zat met twee vrienden South Park te kijken in een tentje, en toen zat ik zo met mijn hoofd tegen één van hen aan, en hij af en toe klein beetje naar binnen draaien, kusje op mijn wang geven. Zo schattig :3
    Achteraf bleken we dus echt zo'n awkward moment te hebben waarbij je je afvraagt of je nou moet zoenen of niet. Uiteindelijk ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan - beetje lullig voor die andere vriend. Nodigt hij twee vrienden uit om South Park te gaan kijken, lopen ze plots te bekken x'D

    Oh, en mijn ex heeft een aantal jaar geleden (toen was ik acht, lol) een taart voor me gebakken met "JIP <3 MEES" erop. Op Valentijnsdag. Het liefste kalverliefdevriendje dat ik ooit heb gehad :3


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    De dag dat mijn vriend vroeg of ik zijn vriendin wilde zijn <3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De dag dat mijn vriend me een rap liet luisteren die hij voor mij geschreven had


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right